Ga naar het forum
Fast fold games han...

Meldingen
Alles wissen

Fast fold games handhistories

10 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
991 Weergaven
Maxke555

Hi,

Ik heb deze vraag ooit al eens gesteld, maar nooit een oplossing uit de bus gekomen:

Mijn resultaten van fast fold games worden door HEM2 steeds een beetje afwijkend aangegeven (vaak ongeveer 1bb/100 betere WR dan werkelijk).
Ik weet niet als de afwijking steeds even groot is en altijd positief.

Ik vermoed dat mijn handhistories gewoon niet helemaal juist worden opgeslagen omdat het opnieuw inladen ervan in HEM2 niet helpt.
Dit doet zich zowel voor op zoom als op ipoker en ik herinner me niet dat dit ooit is voorgekomen op regular tafels.

Zou het iets te maken kunnen hebben met .be rooms? Of worden de handen vlak voor ik op sit out ga niet goed opgeslagen?

Google vindt hier niks over precies, en heb ooit wel al eens op HEM2 forums gepost maar geen antwoord gehad. Nu opnieuw een ticket gemaakt op hun site.

Alvast bedankt.

Groeten

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Moderator
SDK1987

Dat is merkwaardig dat ze op het HM2 forum geen antwoord op lijken te weten.
Heb je ze ook al geprobeerd via het e-mailadres hm2support@holdemmanager.com het supportteam van HM2 te bereiken?

Beantwoorden
Citeren
Maxke555 Topicstarter
Maxke555

Is al een hele tijd geleden dat ik dit aangehaald had.
Heb nu een ticket gestuurd naar de support.

Maar vermoed dat enkele handen gewoon niet goed opgeslagen worden of iets dergelijks, vermits ik het zelfde probleem heb na het handmatig importeren van de handen.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hopelijk word je daar wel wat wijzer van, want het is waarschijnlijk een technisch probleem van HM2.
Al weet ik het niet helemaal zeker.

Beantwoorden
Citeren
Maxke555 Topicstarter
Maxke555

Nog iets merkwaardigs.

Ik heb zojuist enkele korte sessies gespeeld van 5 tot 10 minuten, waarbij ik het verschil controleer tussen HEM en mijn cashier.
Blijkt dat dit na iedere sessie het verschil exact 10c groter werd (ik speelde NL20).

Zal nog even verder gaan om te zien als dit zo door gaat.
Rekent ladbrokes extra rake aan die HEM2 niet kent (door .be room ofzo)? Of zit ik misschien in een soort promotie waarbij ze extra geld afhouden om ingeschreven te zijn? Vreemd allemaal :D

Beantwoorden
Citeren
Maxke555 Topicstarter
Maxke555

zie ook dat ik deze foutmelding krijg:

"Incorrect site time adjustment was detected for IPoker since a hand was imported with start time that differs by +117 minutes compared to your computer time. Please first check that your computer time is correct. If your computer time is correct you should decrease your IPoker offset by 2 hour(s)."

Zelfde melding staat ook in deze lijst wat betreft stars, maar met een andere tijd afwijking.

Zou het hier mss aan kunnen liggen?

EDIT: zoals ik dacht verhelpt dit ook niets.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat zou inderdaad het probleem kunnen zijn. Je kunt dit oplossen door naar 'Site setup' te gaan en daar 'adjust hand times to your local time' aan te passen. Vaak werkt dat al goed d.m.v. de knop 'Auto Detect'.

Beantwoorden
Citeren
Maxke555 Topicstarter
Maxke555

Handen van een andere computer kopieren in mijn handhistory map op mijn primaire pc lijkt te helpen.
Over een kleine sample voorlopig geen afwijking.

Hmmm vreemd :D

Beantwoorden
Citeren
Maxke555 Topicstarter
Maxke555

Solved :D
Moest gwn wat langer de tafels open houden na sit out :rage: ;(

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Dat is een merkwaardige oplossing, maar als het werkt is het prima.

Beantwoorden
Citeren