Ga naar het forum
Geen handhistory in...

Meldingen
Alles wissen

Geen handhistory in HEM2

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
703 Weergaven
WesleyTheMan

Hallo allemaal,

Na een half jaar maar weer eens begonnen met kaarten. Alleen krijg ik geen HH in mijn HEM2. Geen graphs of samenvattingen van sessies.

Wat ik heb gedaan:
- HEM2 & FTP geupdate
- Controle taal (alles is engels)
- HH folder in FTP gecontroleerd
- Import folder in HEM2 gecontroleerd

Dit staat dus allemaal goed. Ik krijg ook een hud te zien die wel gewoon update tijdens het spelen.

Wie kan mij helpen? :)

Beantwoorden
Citeren
3 reacties
Moderator
SDK1987

Dus je krijgt geen handen te zien in de HM2 client en de hud werkt wel gewoon normaal.
Het hoeft er niks mee te maken hebben, maar heb je de tijd in FTP op CET of ET? Mocht het op CET staan moet je er voor zorgen dat 'Adjust hand times to your local time' op 0 staat in de 'Site setup'.

Mocht dit niet werken raad ik je aan om de Full Tilt Poker setup op de HM-site te bestuderen.

Beantwoorden
Citeren
WesleyTheMan Topicstarter
WesleyTheMan

Ow tijd had ik nog niet aan gedacht! Helaas nog niet de oplossing. En in die link staat eigenlijk alles wat ik heb gecontroleerd en wat altijd heeft gewerkt..

Meer tips zijn welkom.

edit: Zit nog wat te vogelen. Zie nu mijn sessie van gister als vandaag staan. Het zit dus wil in de tijd idd.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Mocht je nu al precies de tijd zoals ik heb gezegd dan weet ik niet waarom jouw probleem nog steeds speelt.
Dan raad ik je aan om een mail te sturen naar hm2support@holdemmanager.com, zodat je advies krijgt van het IT-team van HM2. Zij kunnen je vast beter helpen mocht het nog nodig zijn.

Beantwoorden
Citeren