Om een grafiek van mijn MTT en Sitn'go spel te bekomen zonder tracker weet ik welke weg te volgen, maar ik vraag me af of je dit ook ergens vind van je cashgames?
Oorspronkelijk gepost door Sutra1981
Om een grafiek van mijn MTT en Sitn'go spel te bekomen zonder tracker weet ik welke weg te volgen, maar ik vraag me af of je dit ook ergens vind van je cashgames?
sharkscope kun je je mtt en sng cijfers bekijken
eerst search database op jezelf en dan welk site en of je alles wil zien of alleen mtt of alleen sng
en dan klik je op je naam als je opsearch heb geklikt en hoppa
edit: dit wist je dus al
maar dan kun je inderdaad via pokertableratings.com doen
dat is PTR en niet pokertracker
ok heb het geprobeerd
maar die vind me niet... wss ben ik niet winstgevend genoeg?
Kan het zijn dat die site plat ligt? Vind geen enkele van mijn searches...
sharkscope bedoel je? heb ik net nog gebruikt
als je stars wilt vinden op sharkscope, moet je eerst 3 cent sturen enzo, staat er waarschijnlijk opt-in..
Oorspronkelijk gepost door bobm78
Kan het zijn dat die site plat ligt? Vind geen enkele van mijn searches...sharkscope bedoel je? heb ik net nog gebruikt
nee ik bedoel pokertableratings!!
Op PokerTableRatings kun je inderdaad je eigen stats terugvinden, maar ook de stats van anderen. Hou er echter wel rekening mee dat het openen van deze website niet is toegestaan tijdens het spelen op PokerStars en Full Tilt bijvoorbeeld
Oorspronkelijk gepost door calimero1981
Op PokerTableRatings kun je inderdaad je eigen stats terugvinden, maar ook de stats van anderen. Hou er echter wel rekening mee dat het openen van deze website niet is toegestaan tijdens het spelen op PokerStars en Full Tilt bijvoorbeeld![]()
Geen probleem, het is gewoon omdat ik mijn cashgames ook wil kunnen evalueren op langere termijn, wat gemakkelijker gaat met bvb een grafiek
Op PokerTableRatings kun je inderdaad je eigen stats terugvinden, maar ook de stats van anderen. Hou er echter wel rekening mee dat het openen van deze website niet is toegestaan tijdens het spelen op PokerStars en Full Tilt bijvoorbeeld![]()
Geen probleem, het is gewoon omdat ik mijn cashgames ook wil kunnen evalueren op langere termijn, wat gemakkelijker gaat met bvb een grafiek
Misschien kun je dan beter kijken of je met Elephant oid kan werken. persoonlijk denk ik namelijk dat niet 100% van de handen getracked worden op PokerTableratings
Misschien kun je dan beter kijken of je met Elephant oid kan werken. persoonlijk denk ik namelijk dat niet 100% van de handen getracked worden op PokerTableratings
![]()
Ik heb dat eens geprobeerd, maar heb dan met een of andere plugin? zitten sukkelen om de database te moeten vinden of converteren? Heb alleszinds de licentie nog niet helemaal vrij gespeeld...
je kunt het beste even je vraag in het gedeelte: Pokertools stellen.
Ik heb hier helaas weinig tot geen verstand van
Misschien kunnen ze je daar helpen om de problemen met Elephant op te lossen.
Succes
oke
deze post wordt misschien verwijderd maar ik post hem toch maar
NOOOIT elephant gebruiken is echt een programma van niks
dus gewoon een trial van Holdem Manager of Pokertracker 3 downloaden
Oorspronkelijk gepost door Gangstahhh
okedeze post wordt misschien verwijderd maar ik post hem toch maar
NOOOIT elephant gebruiken is echt een programma van niks
dus gewoon een trial van Holdem Manager of Pokertracker 3 downloaden
Nee, deze post blijft wel staan. Dat jij Elephant niet zo'n goed programma vind lijkt me geen probleem. Echter zou het leuk zijn om dit eens te onderbouwen
PokerStrategy is volop in de ontwikkeling met dit programma en je kan ook je feedback geven. Zo kunnen we er ind e toekomst voor zorgen dat jij Elephant WEL goed vinden zal.
♠_grin:
Hallo allemaal, ik heb ook net eens op pokertableratings gekekeken, maar jij kan daar ook een database downloaden van alle spelers staat daar? Ik vroeg me af of dat toegestaan was, want ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat het verboden is om met stats te spelen die niet van jezelf zijn?
Het is mogelijk om handen te downloaden, maar of dit helemaal legaal is weet ik eigenlijk ook niet. Maar je krijgt deze informatie sowieso niet gratis en zult er over het algemeen goed voor moeten betalen. En dan moet je je afvragen is het me het geld en de risico's wel waard.