Hihi,
Ik heb een vraagje,mag je bij full tilt poker een poker calculator gebruiken?
Als ik jou was zou contact opnemen met de support van full tilt en niet eerder gebruiken om problemen te voorkomen
Hallo Jankoe,
Welkom bij PokerStrategy, goed dat je gelijk vragen stelt!
Een pokercalculator is al ik het god heb niet toegestaan op Full Tilt. Verder kan ik je ook alleen maar aanraden er geen gebruik van te maken. Equity en de berekening ervan is een basis in het poker. Door deze uit je hoofd te leren zul je in de toekomst veel voordelen hebben.
Allereerst kun je zo eenvoudiger meer tafels gaan spelen naarmate je spel verbeteren zal. Maar ook als je bijvoorbeeld live poker gaat spelen kun je de odds en outs niet met een programma berekenen.
Succes ♠_cool:
Dankje voor je snelle reacties,maar waar kan je dan Equity en de berekening vinden?
Gewoon op Pokerstrategy?
Hallo Jankoe,
je kunt deze berekenen met een Equilator. Deze kun je HIER bij PokerStrategy vinden en gratis downloaden.
Door er een beetje mee te oefenen zul je naar verloop van tijd de getallen uit je hoofd leren kennen
Succes ♠_cool:
Equilator mag je gewoon tijdens het pokeren gebruiken op FullTilt.
Moet je alleen ergens nog een odds en outs tabel vinden in de strategieartikelen van pokerstrategy en klaar is Jankoe.
Equilator? Wat is dat?
Sorry beetje dom van me misschien maar wat is dat?
Heb gewoon geleerd zelf te berekenen wat me kansen zijn.
Heb wel eens zo een calculator gezien maar dat zijn maar cijfers,
je gevoel en je inzicht in het spel zeggen meer denk ik.
Ach ja zomaar een mening hoor
Misschien een beetje dom,maar ik kan zo'n tabel niet vinden
Kan een van jullie misschien een linkje sturen?
Hey Jankoe,
Odds en Outs is iets voor Silver members en hoger. Het staat in dit artikel: http://nl.pokerstrategy.com/strategy/bss/1563/1
Helaas heb je daar nog geen toegang toe. Wanneer je SP gaat halen met een aan PokerStrategy.com gelinkt account, dan zul je vanzelf toegang krijgen tot dit soort artikelen.
PS: Equilator is een programma van PokerStrategy.com, dat je gratis kunt downloaden. Je vindt het onder Strategie --> Poker Tools.