Na een middag allerlei getob en veel hulp van Gerv heb ik nog steeds mijn HEM niet aan de gang.
Probleem is dat HEM de Handhistory niet ziet.....
Anyone??
Hulp wordt zeer gewaardeerd, reageer via deze thread of via skype: calimeropoker
Thanx
Na een middag allerlei getob en veel hulp van Gerv heb ik nog steeds mijn HEM niet aan de gang.
Probleem is dat HEM de Handhistory niet ziet.....
Anyone??
Hulp wordt zeer gewaardeerd, reageer via deze thread of via skype: calimeropoker
Thanx
Via het HM forum: http://www.holdemmanager.net/forum/
Kunnen ze je wel helpen, laatst deed me HM het ook niet en toen heeft een mod daar me gehlopen via Teamviewer
Ok, thanx daar staat nu ook een thread. Laten we hopen dat alles nog in orde komt voor mijn wekelijkse vrijdagavondgrind ♠_frown:
Ze zijn vrij snel in antwoord geven
Als ze via Teamviewer gaan doen, moet er eerst een afspraak worden gemaakt..
Maar hij importeert dus niks ? 1 room niet of helemaal niks ?
En als je zelf handen importeert, werkt dat ?
hij herkent de HH van Stars niet, de rest heb ik nog niet geprobeerd, dat zel ik nu wel gaan doen. Waarschijnlijk doe ik gewoon wat doms oid, maar ik ben ook f#cking slecht met computers
at the end en met behulp van de gehele community (bijna althans, skype zat bijna vol
) is het gefixt!
Thanx a lot iedereen!
Calimero ik heb bij stars hetzelfde probleem!!
Kun jij me wat wijzer maken??
Heb sinds een paar dagen HM maar heb een verkeerde map aangemaakt voor mijn handhistory van Pokerstars.
Deze maakt autom. een map aan bij Windows Vista mar deze folder kan ik op mijn computer niet terugvinden en dus ook niet selecteren!
Komt dit je bekend voor?
Iemand?
Ik denk dat deze link je en heel eind verder zal helpen!
Als je de stappen precies uitvoert kom je er wel.
Vooral de UAC-code uitzetten was bij mij het probleem, dit ivm Vista.
Anders geef je even een gil op skype!
Groetjes ♠_cool:
Oorspronkelijk gepost door donnowhy
Kan ik denk ik wel wat mee...thnx alvast
YW, laat ff weten of het gelukt is! ♠_cool:
Hey Calimero,
Ik heb op pokerstars de map weer terug gevonden en goed ingesteld.
Idd, ik kreeg via jouw link een tip om onzichtbare mappen (dat die er zijn zeg...) weer zichtbaar te maken en deze ook geselcteerd bij HEM.
Hij ziet nu ook mijn screenname op pokerstars na wat hadjes gespeeld te hebben, dus ook dit is goed.
Ik speel tevens op I poker (mansion) en hier werkt de HUD helemaal maar op pokerstars krijg ik hem nog niet in beeld.
Heb je ook skype? Of heb ik jou al toegevoegd? ghehe... zit nu op mn werk, dus beetje lastig nakijken:
Skype = donnowhyelburg (of zoiets).
Waarschijnlijk is het probleem op te lossen door je gebruikersaccounts aan te passen, maar ik heb je toergevoegd op skype!
Ciao ♠_cool:
Het probleem dat jij schets.. is dat vergelijkbaar met het probleem dat ik heb?
Auto-import loopt netjes, en geeft ook aan dat geimporteerd heeft.
In de HEM programma zie ik dan vervolgens players(10), dus dat hij tien spelers heeft toegevoegd aan de database.
Echter geen enkele hand of speler is terug te vinden in de database. Alles is leeg.
De hud werkt prima, kan ik ook aanpassen naar wens enzo. dus dat vind ik al een stap voorwaarts. Het zal echter wel heel erg lekker zijn als je dingen na kan kijken in HEM zelf na het spelen.
groet,
Jacob
ps. UAC staat uit, en ik heb een snelkoppeling van Holdem manager aangepast waarin ik aangeef dat ie als administrator uitgevoerd moet worden.