Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Pt3

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
270 Weergaven
Omnipotence

Nadat ik er ziek van was dat elephant zo enorm traag werkt, en de hud ook niet klopt, heb ik besloten PT3 te nemen

Nu heb ik alles volgens het boekje gedaan, en word de hud geladen bij het spelen.
Echter, volgens mij gaat de hud er van uit dat ik full ring speel, gezien de hud statistieken niet op de juiste plekken komen, maar een halve cirkel vormen.

Ik heb gezocht naar iets waar ik dat kan instellen, maar niet gevonden.
Kan iemand mij helpen?

3 reacties

Volgens mij hoef je dit niet in te stellen in PT3. PT3 heeft aparte lay-outs voor 6max en FR dus als het goed is moet PT3 op beide tafelsoorten de stats op de juiste plek weergeven. Ik weet dit echter niet helemaal zeker aangezien ik zelden 6max speel.

Je moet de eerste keer op jouw tafelsoort (HU/SH/FR) dus alle stats naar de goede plek slepen en dan de lay-out opslaan via het menuutje op die tafel. Vanaf dat moment zouden de stats bij elke nieuwe tafel automatisch goed moeten staan voor die tafelsoort.

Maar nogmaals, ik weet dus niet zeker of PT3 allemaal aparte lay-outs heeft hiervoor.

HoofdVogel

Oorspronkelijk gepost door Omnipotence
Nadat ik er ziek van was dat elephant zo enorm traag werkt, en de hud ook niet klopt,

en, al genezen? :(

Omnipotence Topicstarter
Omnipotence

Nog niet helemaal, maar aan de beterende hand :P
Ik was gisteren m'n database wachtwoord kwijt, dus moest nieuwe database maken, computer resette halverwege download van PT3, dus moest overnieuw (geen snelle verbinding)
halve avond bezig geweest.

Daarna ging het pokeren ook niet zo best.

Maar PT3 is als je er aan gewent bent wel aanzienlijk betere software.
Gekocht met m'n partypoints, dus aan partypoker zit ik vast

Bedankt trouwens RealPecunia, dat menutje was precies wat ik zocht.
Nu is het gelukt.