Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

hm2

23 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
3,035 Weergaven
guyvanhoydonck

hey ssar,

zag nu pas je antwoord: als ik bij start en programma's kijk vind ik postgreSQL8.4

wat moet ik nu doen? ik heb daar oa: reload configuration
restart server
start server

en moet ik daarvoor alle progr sluiten en wat doet dit aan mijn pc?

guy

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Hallo Guy,

Als het goed is zit er ook een stop/ start functie in dat rijtje.Met het aan en uitzetten gebeurt er verder niks met je computer. Volgens mij heb ik ook de configuratie zelf opnieuw geladen en zelfs een nieuwe download van HM2. Ik kreeg door het toevoegen van een alias een database error en HM sloot dan af, om gek van te worden.

Komt er volgens mij op neer dat ik alles opnieuw geïnstalleerd heb en toen werkte het.Duurt ook allemaal ff het proces, tussendoor dus beter programma's sluiten en natuurlijk je firewall.

Nogmaals ook een verzoek van mijn kant aan Pokerstrategy om eens aandacht te besteden aan HM. Staan wel video's op deze site, maar heb het gevoel dat er wel meer te weten valt, met name ook over hoe te interpreteren en analyseren. Ook iets simpels als een hand posten is me nog niet gelukt.

Groetjes, en Guy, veel succes!

Beantwoorden
Citeren
Benji009

Oorspronkelijk gepost door ssacr

Nogmaals ook een verzoek van mijn kant aan Pokerstrategy om eens aandacht te besteden aan HM. Staan wel video's op deze site, maar heb het gevoel dat er wel meer te weten valt, met name ook over hoe te interpreteren en analyseren. Ook iets simpels als een hand posten is me nog niet gelukt.

Groetjes, en Guy, veel succes!

+1

Beantwoorden
Citeren