Ga naar het forum
HM2 hulp nodig!

Meldingen
Alles wissen

HM2 hulp nodig!

26 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
3,415 Weergaven
Moderator
SDK1987

Ik gebruik de stats voor cbet ermee. Dus Flop CBet en Flop Fold to CBet. Denk als je de stats die jij voorstelt ook de donkbets op flop en ander bets op flop in komen te staan zonder de pre-flop agressor te zijn.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Ik gebruik de stats voor cbet ermee. Dus Flop CBet en Flop Fold to CBet. Denk als je de stats die jij voorstelt ook de donkbets op flop en ander bets op flop in komen te staan zonder de pre-flop agressor te zijn.

Ahjaa, natuurlijk!

Bedankt, ik ben er nu helemaal uit. Heb hier alleen nog Flop raise Cbet toegevoegd. Gebeurt me nogal vaak dat een hand met 6 BB kost (3BB preflop raise, 3BB Cbet) Hopelijk spaar ik me nu in veel situaties er 3, of misschien wel 6 uit!

Sorry for the trouble, HM2 is vrij gebruiksonvriendelijk vind ik.

Beantwoorden
Citeren

Ga naar reports en daarna naar 'more reports' en daarna naar 'pre-flop' en daarna naar 'holecards' en dan zie je per verschillende handen hoeveel je hebt gewonnen of verloren. Je kunt dit zowel bij 'tournements' als bij 'cash' instellen.

Aloha SDK1987
bedankt voor je info deze functie zocht ik al een tijdje

Beantwoorden
Citeren
rogervieri

Hoe stel je HM 2 in van Full ring naar 6 max? En kan je makkelijk switchen tussen 6max cashgames en bijv. sng/mtt profiel...dat zou top zijn

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Oorspronkelijk gepost door rogervieri
Hoe stel je HM 2 in van Full ring naar 6 max? En kan je makkelijk switchen tussen 6max cashgames en bijv. sng/mtt profiel...dat zou top zijn

In HM2 zijn alle cashgames stats en sng/mtt stats zoiezo al gescheiden d.m.v. de 'cash' en tournement' tab bij zowel 'reports', 'active session' en 'opponents'.
Je kunt volgens mij alleen de stats van 6 max en 9/10 max aanpassen in je Hud die je gebruikt. Dat doe je naar 'Hud options' te gaan en daarna naar "Hud filters' . Dan geef je bijvoorbeeld bij 7 t/m 10 apelers aan tafel het minimaal aantal spelers op 7 en bij 6 spelers en minder aan tafel de max op 6 spelers. Dan zijn de 6 max en fullring stats in je Hud gescheiden.

Beantwoorden
Citeren
rogervieri

Oorspronkelijk gepost door rogervieri

In HM2 zijn alle cashgames stats en sng/mtt stats zoiezo al gescheiden d.m.v. de 'cash' en tournement' tab bij zowel 'reports', 'active session' en 'opponents'.
Je kunt volgens mij alleen de stats van 6 max en 9/10 max aanpassen in je Hud die je gebruikt. Dat doe je naar 'Hud options' te gaan en daarna naar "Hud filters' . Dan geef je bijvoorbeeld bij 7 t/m 10 apelers aan tafel het minimaal aantal spelers op 7 en bij 6 spelers en minder aan tafel de max op 6 spelers. Dan zijn de 6 max en fullring stats in je Hud gescheiden.

Thanks SDK, ik ga t proberen!

Beantwoorden
Citeren