Skip to forum
Meldingen
Alles wissen

hm2 pro

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reactions
693 Bekeken

Hallo,

Mijn pot odds doen het niet meer linksboven op het scherm van de pokertafel.
Poker op pokerstars en dan no-limet.
Zowel % als raked pot odds...er komt niks linksboven te staan...altijd wel gedaan...
Heb hm2 opnieuw geinstalleerd en alles geupdate, zelfs pokerstars opnieuw geinstalleerd..maar mocht allemaal niet baten..
Ik kan ook live tracker niet aanvinken bij het vakje pokerstars want dat is grijs behalve bij ipoker,
Terwijl ik daar nooit op speel.
Voor de rest doet alles het gewoon alleen de pot odds niet meer.
Weet iemand hier wat er aan de hand kan zijn ?

Beantwoorden
Citeren
7 replies
Super Moderator
Zeezout

Volgens mij heeft Stars iets gewijzigd waardoor bepaalde functies niet meer werken. Was laatst nieuws over.

Ik denk dat je daar last van hebt en dat het niet meer wordt verholpen.

Hier is dat bericht: http://nl.pokerstrategy.com/news/world-of-poker/Aanpassing-op-trackingsoftware-bij-PokerStars-en-PartyPoker_93761/

Beantwoorden
Citeren

Heb het gelezen maar pot odds mogen gewoon blijven alleen veele andere dingen niet meer. Maar je kan live tracking niet meer aanzetten dus geen pot odds meer op pokerstars

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Hier zou wel een spraken kunnen zijn van een bug. Dus kun je het beste even een mail sturen naar hm2support@holdemmanager.com, zodat HM2 support de bug kan repareren.

Beantwoorden
Citeren

Heb gemaild en hun wachten ook af op pokerstars.
Wat is nu een goede en vooral drukke pokersite op het ipoker netwerk of een andere site waar hm2 mee samen werkt ?
Ik had everest pokeren netbet poker gekeken maar zijn maar erg weinig tafels actief (ik speel op no-limet/ full-ring 9 /micro of low limet)

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Fullring is bijna overal mager qua aantal spelers.

Ligt er ook aan op wel moment van de dag je kijkt, trouwens.

Je kunt overwegen om shorthanded te gaan spelen.

Beantwoorden
Citeren

Oke ja ...poker is veel minder populair geworden..een jaar geleden waren er veel meer tafels bomvol... en ook fullring tafels heel veel.

Maar heb je geen andere software die de pot odds laat zien op pokerstars.
En dan alleen software porgrammatje voor de pot odds ?

Beantwoorden
Citeren
Super Moderator
Zeezout

Ik heb geen idee. Je kunt eens een trial van PT4 proberen (zelfde eigenaar als HM). Misschien werkt die iets anders.

Beantwoorden
Citeren