Hoi,
heeft er iemand ervaring met het pokersoftwareprogramma jivaro?
Ik heb het gister geinstalleerd en het is even wennen...
mvg
Hoi,
heeft er iemand ervaring met het pokersoftwareprogramma jivaro?
Ik heb het gister geinstalleerd en het is even wennen...
mvg
das toch dat gratis pokersoftware?
vind ik om te beginnen niet slecht maar hoe bedoel je wennen?
Ik heb het een aantal maanden geleden geprobeerd. Vond het wel fijn werken, alleen mijn pokerclient liep soms vast als ik jivaro gebruikte. Sindsdien niet meer gebruikt, maar ik neem aan dat er in de tussentijd een aantal updates zijn geweest.
Is er iets wat je wilt weten over jivaro, aangezien je vraagt naar mensen met ervaring?
Het is een vrij nieuwe pokersoftware met een nieuw soort hud die vastzit aan je avatar op pokerstars.
Ik vind het vrij uniek...en vroeg met af wat anderen hiervan vonden.
De basic versie is gratis en de vpip pfr en aggr % word aangegeven met een soort kleurenring.
Voor iedereen het proberen waard lijkt mij...
Zoek maar eens op youtube voor meer info
Ik heb het op twitch wel gezien. De hud ziet er clean en simpel uit.
Ik meen ergens gehoord/gelezen te hebben dat stars het overweegt in de client op te nemen voor iedereen. *speculatie*
Heb Jivaro ook vandeweek geinstalleerd, en het bevalt me wel, zit zelfs te overwegen Premium aan te schaffen.
is zowiezo niet slecht en als je geen geld aan een hud wil geven zeker aan te raden dat je toch iets hebt om spelers in te schatten.
Vanaf 20-22 november kan iedereen gratis jivaro premium gebruiken. Misschien leuk om eens te kijken.
snap wel niet waarom je er nu zou moeten voren betalen dan? of is het gewoon 2 dagen premium dat je wil bedoelen?
Nee je hebt de basic versie, die is gratis. Maar er is ook een premium versie, uitgebreider. Die premium versie kun je vanaf morgen tot en met zondag dacht ik proberen. Misschien leuk voor de mensen die interesse hebben.
Oorspronkelijk gepost door MonyetManis
Nee je hebt de basic versie, die is gratis. Maar er is ook een premium versie, uitgebreider. Die premium versie kun je vanaf morgen tot en met zondag dacht ik proberen. Misschien leuk voor de mensen die interesse hebben.
Klopt, dit weekend heeft iedereen die alleen Basic heeft automatisch Premium!
Een aantal medewerkers van Jivaro gaat een pokertoernooitje spelen en dit leek ze wel een leuke actie. Iets met karma.
heb nu een maand premium genomen.Hoe meer ik er mee speel des te beter het bevalt.
Mede omdat de hud positional aware is .
Ik kwam Hand2Note tegen. Betaalde software maar tm 25NL en tm $9 toernooien gratis.
wil meer weten over die hand2note shove?
je bedoelt dus dat je tot en met 25NL niet moet betalen ervoor? en ziet het er nog wat goed uit dan?
Klopt, ga maar een naar hand2note.com
Ik gebruik zelf Pokertracker, maar kwam toevalig een banner van dit product tegen.