Ga naar het forum
holdem manager 1

Meldingen
Alles wissen

holdem manager 1

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
317 Weergaven
MrB2012
PokerStrategist

Hallo,

ik heb een vraag over holdem manager 1.

Als ik met iemand cash games en sit en go's heb gespeeld en
HM1 heeft die hand history opgeslagen , zie ik dan als ik een sit en go speel
in mijn HUD alleen de sit en go geschiedenis van die speler, of ook de
cash game geschiedenis ?

bedankt vast,

Gr
Eric

Beantwoorden
Citeren
4 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb zelf alleen ervaring met HM2, maar ik denk dat het met HM1 hetzelfde zal zijn. Bij HM2 worden de Hud-statistieken worden cashgames en SNG/MTT's gescheiden. Dus als je cashgame speelt zie je alleen de cashgamestatistieken.
Het lijkt mij wel logisch dat het zo gaat, want in toernooien heb je met variabele blindlevels te maken en bij cashgames niet.

Beantwoorden
Citeren
MrB2012 Topicstarter
MrB2012
PokerStrategist

ok, dat is goed nieuws !

geldt dat ook voor heads up versus full ring cash ?

en nog een vraag :

kan ik ook als ik een sit n go speel de 'geschiedenis' uitzetten
zodat ik alleen de geschiedenis van de partij die ik speel in mn HUD zie ?

Bedankt vast,
Gr
Eric

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hey MrB2012,

Er zit net zoals in HEM 2 een splitsing in stats naar cashgames en toernooien dus als je cashgames speelt zie je alleen de stats van die tegenstander in cashgames. Er zijn namelijk verschillende profielen in HEM 1 die worden geopend als je een bepaalde variant speelt en dit kun je dan ook weer uitsplitsen naar aantal mensen aan tafel. Als je kijkt onder HUD options > player preferences dan kun je daar voor allerlei verschillende varianten een HUD maken die hij dan automatisch pakt als je die betreffende variant speelt.

Verder zou het misschien wel kunnen om de stats per tafel te resetten maar waarom zou je dat willen, hoe meer handen hoe meer info toch?

mvg pcbeem _cool:

p.s. heb je thread verplaatst naar het software forum omdat hij daar beter past.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Je kunt inderdaad alleen de stats van de tafel zelf laten zien al zie ik net als pcbeem niet de nut daarvan in, want zeker als je een SNG speelt kun je meteen aan de stats zien of je met iemand te maken hebt waar je regelmatig tegen speelt of nog nooit tegen gespeeld hebt. Verder kunnen sessiestats nog behoorlijk fluctueren i.v.m. de kleine sample dat je dan gebruikt.

Verder kun je tijdens het spelen zelf als je op de linkermuisknop drukt op de stat van de betreffende speler ook de sessie-stats zien. Al weet ik niet zeker of dat bij HM1 ook zo werkt.

Beantwoorden
Citeren