Ga naar het forum
HM2 en Microgaming

Meldingen
Alles wissen

HM2 en Microgaming

7 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
399 Weergaven
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Hoi allemaal,

Mijn HM2 herkent geen handen van Microgaming. De HH is in het engels en ik heb de map van de HH in de import folders gezet.

Het is het bestand GameHistory.dat dus geen txt-bestand van elke tafel. Alles staat denk ik in dit ene bestand, zowel cash en sng. Denk ik, want het is niet echt leesbaar met al die rare tekens erin.

Is er iemand bekend met dit probleem en hoe kan ik het oplossen? Als ik het bestand apart laad vind hij ook geen handen.

Groet,

Shove

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
ShovingLoose Topicstarter
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Ook het bestand in HM Archive zetten helpt niet trouwens.

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Hoi allemaal,

Mijn HM2 herkent geen handen van Microgaming. De HH is in het engels en ik heb de map van de HH in de import folders gezet.

Het is het bestand GameHistory.dat dus geen txt-bestand van elke tafel. Alles staat denk ik in dit ene bestand, zowel cash en sng. Denk ik, want het is niet echt leesbaar met al die rare tekens erin.

Is er iemand bekend met dit probleem en hoe kan ik het oplossen? Als ik het bestand apart laad vind hij ook geen handen.

Groet,

Shove

dat bestand bevat inderdaad al je data :)
met je probleem kan k echter niet helpen

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose Topicstarter
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Mijn hoop is gevestigd op mensen zoals DonkeyDirk, die speelt toch ook op Microgaming?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Een andere optie is om priority-support van HM te volgen en mocht dat niet helpen kun je een mail sturen naar hm2support@holdemmanager.com en dan krijg je deskundig antwoord op je vraag.

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

C:\Microgaming\poker\unibetpokerMPP

Zo staat het in mijn Hm2 , dus gewoon op dat plusje en deze map zoeken. En hij zal beginnen importen.

Beantwoorden
Citeren
DonkeyDirk
Oldschool Grinder

Ik speel op microgaming inderdaad maar mijn HEM was direct in orde en ben vrij slecht met technische aspecten van IT :). Gewoon zeker je HH in het engels zetten en ook de client van unibet zelf in het engels instellen zouden mijn tips zijn :) De client in het engels zetten kan je doen bij het inlog scherm dit kan ook problemen veroorzaken dacht ik voor HEM. Hopelijk is het hiermee opgelost :)

Beantwoorden
Citeren