Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

hulp gezocht

23 Berichten
8 Gebruikers
0 Reacties
2,564 Weergaven
Gamblewhitme Topicstarter
Gamblewhitme
BlackMember

heb besloten om alles gewoon opnieuw te installeren zodat ik windows op d kan installeren. Helaas heb ik geen instal cd en via recovery kan je niet kiezen op welke schijf het komt te staan.

maar heb de serial key achterhaald via keyfinder en ben een installatie cd voor windows 7 aan het downloaden.

het is wel een gedoe maar dan is alles ook weer goed in orde zonder gezeik.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP
Oldschool Grinder

Windows op D ? Dus een Dual Boot systeem dan ? Zie niet echt het nut daarvan in in jouw geval, en lijkt me sowieso niet iets voor een leek.

En je hebt nog altijd niet gezegd of je 1 of 2 disks hebt. We weten zelfs nog niet welke Windows versie je hebt.

Windows (en wat belangrijke software) op de C van 60G en de rest op D moet perfect gaan. Vandaag doen heel wat mensen dat zo met een SSD als C-drive en een gewone harddisk als D.

EDIT: moet zelfs net ver zoeken, want ik zit zelf in zo een geval. Werk nog op een oude PC en heb gewoon 4 partities van 60G. Helemaal geen problemen met te weinig plaats.

Beantwoorden
Citeren
Gamblewhitme Topicstarter
Gamblewhitme
BlackMember

het ware inderdaad 2 apparte schijven. nu staat windows op d en word c gebruikt voor kleinere dingen (wat films en muziek)

heb windows 7 en uiteindelijk is alles gelukt :)
nu windows op d staat heb ik d opgedeeld in 2 stukken (100gb windows gedeelte en 700gb voor de rest)

nu zal ik dus geen problemen meer krijgen en heb backup gemaakt op een externe schijf.

Beantwoorden
Citeren