Ga naar het forum
Is HM2 de moeite wa...

Meldingen
Alles wissen

Is HM2 de moeite waard?

14 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,478 Weergaven

Hallo PokerStrategy,

Ik speel momenteel nog op MTTs die een maximum buy-in van $1,20 hebben. Is het dan voor mij al de moeite om HM2 te kopen? Zou ik er momenteel echt voordelen kunnen uit halen?
Ik begrijp dat HM2 wel handig is als je met een grote(re) bankroll aan het spelen bent, maar als beginner zie ik er de voordelen niet direct in.

Bedankt,
BlueSmiley

Beantwoorden
Citeren
13 reacties
rrrood

Ik zou het niet doen.

Beantwoorden
Citeren
ssacr

Oorspronkelijk gepost door rrrood
Ik zou het niet doen.

+1.

Als beginnend speler kun je beter zorgen voor een goede basis. Veel dingen pik je ook zonder wel op. Limpt iemand veel, raist ie veel, wat voor soort handen. Als je meer gaat spelen, of veel dezelfde mtt's of SnG's speelt of caschgames, dan is HM2 wel heel makkelijk. Geeft een beeld van je eigen spel en van je tegenstander.

Groetjes,

Beantwoorden
Citeren
Sjors777

Zou het ook afraden. Hem1 o.d. voldoet ook gewoon. Ik vind hem2 sowieso best wel tegenvallen, het is wel stukje mooier geworden en de popups zijn wat gelikter, maar dit gaat echt ten koste van massive werkgeheugen. Ik heb een redelijke nieuwe pc (jaartje oud) die toen echt wel top of the market was en ik merk duidelijk of hem 2 draait of niet aan de snelheid van mn pc. Daarnaast is hem1 ook gewoon zeer toereikend, al helemaal op lage stakes.

Beantwoorden
Citeren
embe2011

Oorspronkelijk gepost door ssacr

Oorspronkelijk gepost door rrrood
Ik zou het niet doen.

+1.

Als beginnend speler kun je beter zorgen voor een goede basis. Veel dingen pik je ook zonder wel op. Limpt iemand veel, raist ie veel, wat voor soort handen. Als je meer gaat spelen, of veel dezelfde mtt's of SnG's speelt of caschgames, dan is HM2 wel heel makkelijk. Geeft een beeld van je eigen spel en van je tegenstander.

Groetjes,

Ik heb hm2 wel maar doe er niets mee.
Op de lage limieten zijn er teveel gamblers om stat's nuttig te laten zijn.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Heb hem in een vlaag gekocht, maar ik moet zeggen dat ik hem nog niet eens heb geinstalleerd...

HM1 draait nog prima en ik ben nogal lui :D

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oké, ik weet genoeg. Bedankt voor de reacties. :f_grin:

Beantwoorden
Citeren
Rogier

ik hoor dat pt4 > hem2.

merk dat mn HUD redelijk vaak crasht enzo :(. voor mij is dat niet echt een probleem op dit moment, maar ik kan me voorstellen dat als je 12 tabled op sng, terwijl er af en toe een tafel bij-opent, dat t mega irritant is.

that being said, als microstakes speler is t van dermate kleine waarde t.o.v. de prijs, dat ik t niet zou gaan overwegen tot mn roll rond de 300 is

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Ik vind ongeacht de limieten dat je speelt een tool als PT4 (of HM2) eigenlijk een must. De HUD is inderdaad iets dat je niet direct zult moeten gebruiken, maar gewoon al het feit dat je een database hebt van al je handen die je ooit gespeeld hebt vind ik gewoon al fantastisch. Ook als je handen wil markeren om ze hier op het forum te posten gaat dat stukken gemakkelijker met dergelijke tool dan dat je achteraf in een tekstfiletje moet zitten zoeken. Bovendien laat het je ook perfect toe van te zien hoe je het puur qua resultaten doet. Hoeveel sta je in de min, hoeveel in de plus, beat je je huidige limiet wel, enz...
We hebben al de luxe van een hobby te hebben die ons (hopelijk) geld opbrengt ipv dat het geld kost. Dan kan het toch niet zo een financiële inspanning zijn om te investeren in goede boeken of tools.

Beantwoorden
Citeren
rrrood

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Ik vind ongeacht de limieten dat je speelt een tool als PT4 (of HM2) eigenlijk een must. De HUD is inderdaad iets dat je niet direct zult moeten gebruiken, maar gewoon al het feit dat je een database hebt van al je handen die je ooit gespeeld hebt vind ik gewoon al fantastisch. Ook als je handen wil markeren om ze hier op het forum te posten gaat dat stukken gemakkelijker met dergelijke tool dan dat je achteraf in een tekstfiletje moet zitten zoeken. Bovendien laat het je ook perfect toe van te zien hoe je het puur qua resultaten doet. Hoeveel sta je in de min, hoeveel in de plus, beat je je huidige limiet wel, enz...
We hebben al de luxe van een hobby te hebben die ons (hopelijk) geld opbrengt ipv dat het geld kost. Dan kan het toch niet zo een financiële inspanning zijn om te investeren in goede boeken of tools.

nvm

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout

Ik gebruik inderdaad HM vooral voor spelanalyse. Daarvoor is hij wel ideaal, ook op lage limieten.

De hud van HM1 draait wel altijd mee, maar wanneer je er niet goed mee omgaat, kan het zich ook tegen je keren om met stats te spelen.

De stats in je hud hebben m.i. weinig nut op de micro-limieten, al zal het soms wel helpen om bepaalde spelers er uit te pikken.

Beantwoorden
Citeren
NIVEKii

Ik heb hem1 heel lang geleden via zo'n kickbackbonus site vrijgespeeld. Dat was leuk want ik kreeg geld van een fdb én nog eens een key voor hem1. Hem2 heb ik nog nooit gebruikt, maar ik lees wel vaak (bijna overal) dat het op zich zijn geld niet waard is. Dat hoor ik dan ook vooral van mensen die hem1 nog hebben.

Helaas is het niet meer mogelijk voor je om de eerste versie te kopen, maar je kan wel de trial downloaden. Die is geloof ik 30 dagen. Of je kan kiezen om de pokertracker 4 trial te downloaden. Die is 60 dagen dacht ik. Sowieso tijd genoeg om te kijken of je dergelijke tools wel degelijk nodig hebt en het kost je niets!

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door NIVEKii
Of je kan kiezen om de pokertracker 4 trial te downloaden. Die is 60 dagen dacht ik.

PT4 is nog in beta. Dat wil zeggen dat je hem gratis kunt gebruiken tot hij officieel gereleased wordt. Dat zal nog wel langer dan 2 maanden zijn, denk ik.

Beantwoorden
Citeren
NIVEKii

Oorspronkelijk gepost door ViperPP

Oorspronkelijk gepost door NIVEKii
Of je kan kiezen om de pokertracker 4 trial te downloaden. Die is 60 dagen dacht ik.

PT4 is nog in beta. Dat wil zeggen dat je hem gratis kunt gebruiken tot hij officieel gereleased wordt. Dat zal nog wel langer dan 2 maanden zijn, denk ik.

Even better :P

Beantwoorden
Citeren