Ga naar het forum
Kan niet meer inlog...

Meldingen
Alles wissen

Kan niet meer inloggen

10 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
1,273 Weergaven
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Sinds gisteren kan ik bijna niet meer op PokerStrategy en krijg ik steeds de melding dat de pagina niet wordt gevonden.

De enkele keer dat het wél lukt, is dat met een compleet vernaggeld beeld en kan ik na enkele handelingen niet meer verder en krijg ik een melding dat de pagina niet wordt gevonden.

Dit gebeurt zowel in Chrome, Firefox en Explorer, dus daar ligt het niet aan. Ook ligt het niet aan de computer, want ik heb 4 verschillende geprobeerd.

Ik heb begrepen dat ook anderen dit probleem hebben en die hadden allemaal KPN als provider.

Is er iemand op het forum die KPN heeft en géén problemen heeft, of die dezelfde problemen heeft met een andere provider?

(kan even duren voordat ik een antwoord kan lezen :D)

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Qubie
Oldschool Grinder

probeer eens je dns instellingen te veranderen.

configuratiescherm
-> netwerkcentrum (xp: netwerkverbindingen)
-> adapter instellingen wijzigen (xp: deze stap overslaan, vista: netwerkverbindingen beheren)
-> rechts klikken op verbinding dat je gebruikt
-> eigenschappen
-> internet protocol version 4 selecteren
-> eigenschappen
-> "gebruik de volgende dns server addresses" selecteren
-> het volgende invullen: 8.8.8.8
-> 2de lijn: 8.8.4.4

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

Lijst van publieke dns servers voor wie anti google is.
http://theos.in/windows-xp/free-fast-public-dns-server-list/

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Thanks Q en Beem!

Het lijkt erop dat ik weer draai.

In eerste instantie werkte het niet, maar na nog eens complete reboot van alle hardware en software en je instellingen, zit ik nu weer op het forum.

Ben er nog steeds niet achter wat nou de oorzaak was en of nu alles blijft draaien, dus even afwachten.

Eerst ff all posts checken en dat weer een update van mijn blog.

Beantwoorden
Citeren
YxieAA
Oldschool Grinder

heb jij nog problemen met inloggen Zeezout?
Heb de dsn adressen aangepast en PC/Laptop opnieuw opgestart maar het lukt nog steeds maar af en toe X(

Beantwoorden
Citeren
Zeezout Topicstarter
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Nee, geen problemen meer gehad. Overigens pas na de tweede keer. In eerste instantie werkte het bij mij ook niet.

Heb wel eerst firefox verwijderd en de Engelse versie gedownd. Weet niet of dat verschil maakte, maar kwaad kan het niet.

Schijnt een verkeerde FF update in Nederland geweest te zijn, maar ik snap nog niet hoe dat alleen KPN-aansluitingen kan hebben getroffen.

Ben trouwens benieuwd hoeveel anderen nog steeds niet kunnen inloggen. Lijkt me dat het erg rustig is op het forum momenteel.

Beantwoorden
Citeren
YxieAA
Oldschool Grinder

bedankt voor je reaktie. Zit nu al een kwartier op het forum en dat is een record voor dit weekend, dus wie weet is het nu opgelost :P

Beantwoorden
Citeren
KingKlaas
Oldschool Grinder

Ook ik kon sinds vrijdagavond nauwelijks op deze site komen.

Ben niet de enige zo te zien...

(ook KPN trouwens :rage:)

Beantwoorden
Citeren

same problem, kwam er vandaag ineens op, ook KPN. Strategy was enige site waar ik niet op kon komen, niet eens zoals beem een klein beetje maar gewoon 3/4 dagen niet.

Ziet er nu gewoon weer goed uit though.

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Hey guys,

Wat exact het probleem was dit weekend durf ik niet met zekerheid te zeggen. Onze IT afdeling is wel nog aan het kijken of het probleem bij ons lag, maar aangezien het alleen spelers uit Nederland via KPN betrof, lijkt het eerder dat er een lokaal probleem was in Nederland.

Mocht iemand alsnog problemen ervaren, laat het dan zeker even weten!

Rene

Beantwoorden
Citeren