Zoals de naam al zegt: waar is de pokerstrategy elephant?
Of andere tips voor een gratis ''opsla-programma'' om je handen terug te vinden?
alvast bedankt,
♠_biggrin:
Of andere tips voor een gratis ''opsla-programma'' om je handen terug te vinden?
alvast bedankt,
♠_biggrin:
Oorspronkelijk gepost door xinax123
Of andere tips voor een gratis ''opsla-programma'' om je handen terug te vinden?alvast bedankt,
♠_biggrin:
zou er gewoon 1 kopen
als je poker serieus aan wil pakken kan je er ook wel wat in investeren toch
als je voetbalt koop je toch ook voetbalschoenen
Holdem manager 2, ik heb hem zelf en bevalt prima. Nooit met pokertracker gespeeld dus zou je niet kunnen zeggen dat HM2 beter is als pokertracker.
edit: ja sorry, ik heb er niet aan gedacht, maar ik zou inderdaad sowieso even de trail proberen en 30 dagen gratis gebruik maken van zo'n programma is altijd meegenomen
Oorspronkelijk gepost door xinax123
Daar heb je wel gelijk in, welke raad je aan?
pokertracker of..?
Ik zou eerst beide software uitproberen voordat je een beslissing neemt, want beide soorten software geven jouw een 30 dagen trail die gratis is en kun je zelf beslissen wat jij het liefst gebruikt.
Bedankt voor de reacties!
Ja, ik had al pokertracker gedownload maar bij de trial versie van 30 dagen zei hij na 2 dagen al je hebt het maximaal aantal handen gehaald voor de trial.
Holdem manager gaf ook na 2 dagen dat mn "code" niet meer geldig was.
Ben momenteel weer begonnen bij FR NL 2, op pokerstars. Ik was van plan wat handjes te posten, maar dat kan nu dus ff niet.
Als er mensen zijn die me een beetje willen coachen op FR zou leuk zijn :D!
Hmmm dan speel je een leuk volume :], ik ken die restrictie persoonlijk niet maar ik zou zeggen neem eens contact op met support van beide misschien kunnen ze nog iets voor je beteken. Met als reden dat je nog niet echt goede indruk hebt in 2 dagen :].
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Hmmm dan speel je een leuk volume :], ik ken die restrictie persoonlijk niet maar ik zou zeggen neem eens contact op met support van beide misschien kunnen ze nog iets voor je beteken. Met als reden dat je nog niet echt goede indruk hebt in 2 dagen :].
Haha, 7/8 tafels :D!?
Ja ik zal de support wel even een mailtje sturen want nu heb ik natuurlijk nog niet een goed beeld van hun applicatie
Geen idee of het lukt maar je kunt het zeker proberen, niet geschoten is altijd mis toch ;).
ze hebben toch ook een low-stakes versie die goedkoper is?
Ik heb zelf vroeger altijd pokertracker gebruikt, toen naar HEM overgegaan en superblij mee.
Ik gebruik nogsteeds HM1 want had een aantal mindere dingen van HM2 gehoord, had overigens wel weer heel veel positieve dingen over PT4 gehoord....
Ik zal voorlopig nog bij HM1 blijven want dat is wat ik gewend ben