Je kunt uiteraard altijd nog een groter extern schem aan je laptop hangen wanneer de lettertjes te klein worden. Doe ik ook, want ook mijn ogen zijn wat minder geworden.
Heb nu een 27 inch scherm staan en dat bevalt me prima.
Je kunt uiteraard altijd nog een groter extern schem aan je laptop hangen wanneer de lettertjes te klein worden. Doe ik ook, want ook mijn ogen zijn wat minder geworden.
Heb nu een 27 inch scherm staan en dat bevalt me prima.
Als ik alles afweeg en voor een bescheiden bedrag een laptop wil moet ik keuzes maken. Snelheid staat voorop. Hoeveel opslag is niet heel belangrijk, met mijn externe harde schijf en de weinige programma's die ik nodig heb sowieso niet echt nodig. Om toch nog op een laag bedrag uit te komen kies ik wel voor het scherm dat ik nu ook heb, want daar zie ik alles prima op en ik heb er geen klachten over.
Je moet gewoon kiezen wat je zelf nodig hebt. Ik heb momenteel 4,5 Tb in mijn computer hangen en daarnaast nog 8 Tb aan externe schijven. Heeft echter vooral met mijn grafisch verleden en filmliefhebberij te maken.
De laptop gebruik ik voor traden en berekeningen. Die heeft 12g memory en een goede grafische kaart, waar ik te weinig gebruik van maak
Wilde hem van de week bestellen , maar toen bleek het product niet meer leverbaar. Op bol.com staat ie nu niet meer voor 519 maar 639 euro
Inmiddels maakt deze laptop een goede kans. Enige waar ik nu over lees is dat deze laptop geen Wireless AC heeft. Is dat noodzakelijk?
Je hebt zo te zien wel een WIFI verbinding. Dus ik denk als lake dat het weinig uitmaakt.
Al kan het zijn dat de 'wireless AC' je sneller internet kunt krijgen.
Ik heb die HP net besteld. Hopelijk kan ik er weer een jaartje of 5 mee vooruit:f_thumbsup: