Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

Nieuwe PC

7 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
618 Weergaven
daanowntje
PokerStrategist

Goedenmiddag

afgelopen maanden wat pokerwinsten gehaald op de 180 mans. Kon alleen afentoe nog tilten door mijn pc(2008) die steeds trager word .
Om de volgende stap te maken wil ik eerst alles in orde hebben qwa materiaal. Dus mijn vraag aan jullie is kunnen jullie mij alstublieft helpen met een geschikte PC(desktop) te vinden.

Ik ben zelf een dikke noob met computers, dus luister graag naar jullie adviezen.

eisen:
- rond de 600 euro of goedkoper natuurlijk
- ongeveer 3 a 4 jaar goed mee kunnen draaien op pokergebied.
- hm2 probleemloos draaien ofcourse.
- enige game die hij goed moet kunne spelen is Age of empires 3 haha.

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
MintberryC
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door daanowntje
Goedenmiddag

afgelopen maanden wat pokerwinsten gehaald op de 180 mans. Kon alleen afentoe nog tilten door mijn pc(2008) die steeds trager word .
Om de volgende stap te maken wil ik eerst alles in orde hebben qwa materiaal. Dus mijn vraag aan jullie is kunnen jullie mij alstublieft helpen met een geschikte PC(desktop) te vinden.

Ik ben zelf een dikke noob met computers, dus luister graag naar jullie adviezen.

eisen:
- rond de 600 euro of goedkoper natuurlijk
- ongeveer 3 a 4 jaar goed mee kunnen draaien op pokergebied.
- hm2 probleemloos draaien ofcourse.
- enige game die hij goed moet kunne spelen is Age of empires 2 haha.

FYP..

En verder zou ik zeggen, kijk eens in de bestbuy guide op tweakers..belangrijkste voor HEM is voldoende geheugen (8GB should do the trick)

http://tweakers.net/reviews/3031/desktop-best-buy-guide-mei-2013.html

Beantwoorden
Citeren
3HUNNA
Oldschool Grinder

Raad zelf eerder aan om een PC van zo'n 350 euro samentestellen en daar nog wat goede randapparatuur bij te nemen zoals een degelijke monitor.

Dus idd de bovenstaande link en dan het basissysteem. Neem je er nog een lekkere gaming stoffen muismat bij en een goede muis en klaaaaar.

Raad zelf een 27 inch monitor aan (of twee)!

Beantwoorden
Citeren
daanowntje Topicstarter
daanowntje
PokerStrategist

thanxss a lot allebei!!

jullie hebben me wel op een idee gebracht om mischien voor die 350 tegaan moet alleen eerst ff kijken of ik iemand ken die het inelkaar kan zetten dit kan ik namelijk niet :facepalm:

Als blijkt dat niemand die ik ken het inelkaar kan zetten ga ik waarschijnlijk voor kleinvis zijn optie die had me nog een link gestuurd met een pc van alternate van 650 euri

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Heb hier nog een 27 inch schermke staan indien je een 1 zoek.
Reden waarom ik die weg doe is omdat ik 3 dezelfde wil :D

Beantwoorden
Citeren
Kleinevis
PokerStrategist

Je kan ook op Alternate je pc laten samen stellen é ^^ Zij doen het dan voor jou en je krijgt em zo thuis gestuurd met de onderdelen die jij gekozen hebt.
Denk dat het 15 euro kost voor hem te laten samen stellen.

Niet dat het zo veel kost , en je bent dan zeker dat je '' deftige '' pc hebt :D

Beantwoorden
Citeren

Nee kost €50 zo ongeveer om te laten assembleren/in elkaar zetten en ook daar kan je een PC voor €350-€450 laten samenstellen. Als je een PC voor €650 gaat kopen betaal je simpelweg altijd teveel voor jou doeleinden.

Beantwoorden
Citeren