Als ik HH importeer in HEM1, herkent ie de files niet, wordt dit wel/niet ondersteunt?
voor diegene die graag handen van zoom willen importeren in HEM1, heb ik het volgende in elkaar gezet. Het is een AHK script, dat bestanden omgezet in het juiste formaat.
Handigst is als je twee dirs aanmaakt, een waar de HH bestanden en het AHK scriptfile komt staan. In diezelfde dir moet ook de dir "omgezet" komen, hierin komen de omgezette bestanden. na gebruik leegmaken beide dirs leegmaken.
Loop, *.txt, 0, 0
{
tempContents := "" ;LeegmakenLoop, Read, %A_LoopFileLongPath% ;inlezen bestand
{
tempContents .= A_LoopReadLine ;inlezen een regel vh bestand
tempContents .= "`r`n"
}tempContents := RegExReplace(tempContents, "PokerStars Zoom Hand", "PokerStars Hand")
tempContents := RegExReplace(tempContents, "9-max", "9-max Seat #1 is the button")FileAppend, %tempContents%, nieuw%A_LoopFileName% ;opslaan bestand
}
misschien kan je dit in wat meer verstaanbare instructies omzetten? zou dit goed kunnen gebruiken.
Er is ook een betaversie online (1.12.10)
Link: http://forums.holdemmanager.com/releases/213621-internal-beta-version-zoom-support-hm1.html
Ik moest er wel een nieuwe DB voor aanmaken want in m'n huidige DB werkte het nog niet goed. Heb dus gewoon een tijdelijke DB aangemaakt voor zoompokerz.