Ga naar het forum
Pokertracker 4

Meldingen
Alles wissen

Pokertracker 4

152 Berichten
33 Gebruikers
0 Reacties
20.3 K Weergaven
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door Pstrats

Oorspronkelijk gepost door Krulle37
je kan enkel een invitation bekomen als je pt3 hebt neem ik aan?

Dat klopt.

Volgens mij klopt dat niet. Iedereen kan een PT4 beta vastkrijgen, je hoeft nog geen betalende PT3 gebruiker te zijn.

Ze hebben overigens net een nieuwe batch online gezet. Nog 179 over op dit moment.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37

Hoe bekom je die dan?

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Een account aanmaken op www.pokertracker.com en hier de key aanvragen : https://www.pokertracker.com/products/PT4/beta.php

Beantwoorden
Citeren
Krulle37

TY ! ff proberen

nice heb code gekregen :)

Beantwoorden
Citeren

Mooi dat het gelukt is. In mijn mail stond dat alleen bestaande PT3 gebruikers PT4 konden testen, maar blijkbaar is die policy aangepast. Veel plezier ermee :).

Beantwoorden
Citeren
alcoatjez

Bedankt voor de info. Ik heb HEM2 een tijdje geprobeerd, maar vond het allemaal niet heel lekker werken. De HUD had nogal wat problemen op de 6-max tafels op Everest.

Ik was PT3 aan het evalueren, maar heb nu een key gekregen voor PT4. Werkt super, ik vind de HUD erg goed.

Ik moet voor elk toernooi de buy-in handmatig opgeven en ook de payouts importeren niet altijd (Everest). Is dit normaal? Ik had dit met PT3 ook al.

Wanneer PT4 me zo over een tijdje nog steeds zo goed bevalt, ga ik hem zeker aanschaffen. Ik ben al jaren aan het aanklooien (lees: donken) en het wordt tijd dat ik eens serieus naar mijn spel ga kijken...

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door alcoatjez
Ik moet voor elk toernooi de buy-in handmatig opgeven en ook de payouts importeren niet altijd (Everest). Is dit normaal? Ik had dit met PT3 ook al.

Dat hangt van site tot site af. Sommige sites hebben maar beperkte of geen info over buy-in en dergelijke in hun hand histories. Dan is het uiteraard moeilijk/onmogelijk voor software om deze informatie in de database te krijgen.
Sowieso kan je altijd een support ticket filen op www.pokertracker.com. Dat is overigens de bedoeling van een beta, namelijk dat je volop de software test en alle grote en kleine issues rapporteert. Heb zo al een stuk of 20 tickets voor PT4 alleen. Verschillende zijn ondertussen zelfs al gefixed.

Beantwoorden
Citeren
noisecore

noees geen keys meer :(

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Oorspronkelijk gepost door noisecore
noees geen keys meer :(

Gewoon @PokerTracker volgen op Twitter. Ze hebben aangekondigd dat er nog een batch komt later vandaag.

Beantwoorden
Citeren
WesleyTheMan

Ik heb nog snel een key weten te bemachtigen vanmiddag :D thnx for posting!

edit: probleem is al gefixt!

Beantwoorden
Citeren
pmania

More PT4 Beta Invites Coming Soon!

Unfortunately, there are no remaining PT4 Beta registration codes available at this time. Please follow us on Twitter and Facebook to receive an invite code as soon as they become available!

To prepare for your beta invite, make sure that you have a PokerTracker website account and your PT3 registration code as they are both required to receive a PT4 Beta registration code.

Beantwoorden
Citeren
alcoatjez

PokerTracker 4 4.01.8 BETA is out

https://www.pokertracker.com/products/PT4/download.php#release_notes-1005

Changed
Stats: Removed "Notes" stat. Use "Marked" instead
TableTracker: Remember size and location of window
Hud: Removed default player ranges (was causing confusion)
Hud: iPoker: Treat-As option for all table sizes

Fixed
Registration: Encoding issue preventing some people from registering successfully
Stats: Net Adjusted ICM currency issue
Hud: MicroGaming: Not appearing on tables
Import: Entraction: Omaha Hi/Lo hands
Import: Entraction: Side pot errors
Import: _hand_summary.cnt_players_ columns being improperly populated (will require a reimport)
Filters: Sidebar "NL+PL" not filtering properly
LeakTracker: Stat range bars being clipped resulting in the end of the bar not being displayed
Reports: Calendar: Graph not filtering properly
Reports: Hand Range Visualizer "Overall" value not filtering to only Holdem hands
Crash: Setup Assistant during database list population
Crash: Install when downloading PostgreSQL and download fails

Beantwoorden
Citeren
ingiping49

Ik heb zojuist ook een code voor PT4 gekregen. Heb geen PT 3 ov erigens .Er zijn er nog zo'n 90 over.

Beantwoorden
Citeren
Duchesst
Beantwoorden
Citeren
GroteSmurf

Ik krijg het niet aan het werken. Kan mijn eigen nog niet eens toevoegen in PT4 want de lijst blijft leeg. Heb ondertussen al zo'n 40 handen gespeeld, maar nog altijd niks.

Iemand een oplossing?

Beantwoorden
Citeren
noisecore

Oorspronkelijk gepost door Duchesst
https://www.pokertracker.com/products/PT4/beta.php?code=LEGGOPOKER10

net hier een code kunnen bemachtigen

heb er ook eentje ! er zijn in die link er nog 4 nu. bedankt voor het posten.

Beantwoorden
Citeren
Skrolk

Heb ook een key voor PT4 gekregen.

Ik zit alleen met een vraagje en hopelijk kan iemand me hier helpen.

Ik heb me PT3 database laten converteren naar een PT4 database en dit lijkt allemaal goed gegaan te zijn, de gegevens (hands en winnings) zijn identiek aan elkaar in beide programma's.

Echter in de hud op tafel heb ik van heel veel spelers geen handen terwijl er in de database wel meerdere handen van spelers zijn opgenomen.

Er staat dan bijvoorbeeld bij een of twee spelers 1K hands en bij de rest 0 hands terwijl er wel hands aanwezig zijn.

Heb ook op het beta forum gekeken maar daar kon ik het niet zo snel vinden tussen alle gemaakte posts.

Skrolk.

Beantwoorden
Citeren
RocknRollAd

Zit er ook een functie bij om de stack van de speler in de hud te zetten.
En zit deze functie er bij PT3 bij, want ik vind dat niet...
Leek me net zo handig, zodat je de statistieken over de naam van de speler kan zetten.
Er zit wel een M-statistiekje bij, maar dat werkte niet zo goed.

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

Oorspronkelijk gepost door RocknRollAd
Zit er ook een functie bij om de stack van de speler in de hud te zetten.
En zit deze functie er bij PT3 bij, want ik vind dat niet...
Leek me net zo handig, zodat je de statistieken over de naam van de speler kan zetten.
Er zit wel een M-statistiekje bij, maar dat werkte niet zo goed.

In pt4 is het "Live amt BB"

In pt3 weet ik niet zeker dat de stat er auto inzit.
De variables zijn er wel dus ik heb deze even gemaakt.
Test eens en laat het me weten als ie niet werkt ;)

Live amt BB

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

Oorspronkelijk gepost door Skrolk
Heb ook een key voor PT4 gekregen.

Ik zit alleen met een vraagje en hopelijk kan iemand me hier helpen.

Ik heb me PT3 database laten converteren naar een PT4 database en dit lijkt allemaal goed gegaan te zijn, de gegevens (hands en winnings) zijn identiek aan elkaar in beide programma's.

Echter in de hud op tafel heb ik van heel veel spelers geen handen terwijl er in de database wel meerdere handen van spelers zijn opgenomen.

Er staat dan bijvoorbeeld bij een of twee spelers 1K hands en bij de rest 0 hands terwijl er wel hands aanwezig zijn.

Heb ook op het beta forum gekeken maar daar kon ik het niet zo snel vinden tussen alle gemaakte posts.

Skrolk.

Hmm...raar, dat wel.
Als ik jou was stuurde ik even een support ticket ;) ze zijn vrij snel met antwoorden en heel hulpvaardig :)

Support PT4

Beantwoorden
Citeren