Skip to forum
Pokertracker 4

Meldingen
Alles wissen

Pokertracker 4

152 Berichten
33 Gebruikers
0 Reactions
20.3 K Bekeken
elmasmini

Voor de gebruikers van PT3 die de nieuwe PT4 willen proberen.
https://www.pokertracker.com/products/PT4/beta.php?code=POKERSTRATEGY50

Beantwoorden
Citeren
151 replies
Knien12

Niet allemaal tegelijk. Over een paar uurtjes ben ik thuis, dus ik hoop dat er dan nog 1 over is.

Thx voor posting. Op twitter hadden ze al geroepen dat er dit jaar geen meer wordt vrijgegeven.

Beantwoorden
Citeren

Superbedankt! Net een code geclaimed. Ga 'm meteen downloaden.

Beantwoorden
Citeren
Toxicgod

Heb ook mijn code. Ben het nu aan het installeren! :D Thanks!

Beantwoorden
Citeren

Ben ook erg benieuwd. Kijk al maanden uit naar PT4. Ben vooral benieuwd naar de graphs, notetracker en de ingebouwde ICM tools. Hoop dat de laatste twee (zo goed als) gelijkwaardig aan SNG Wizard en Notecaddy zijn.

Beantwoorden
Citeren
Toxicgod

Al is mijn DB nu wel een tijdje bezig om mijn oude DB te exporteren en alles in de nieuwe te importeren :D :D :D

Beantwoorden
Citeren

Imported 4,700 of 325,458 hands and 0 of 486 tournamentsummaries...
4,900
5,200
5,500

a.k.a. Koffietijd!

Beantwoorden
Citeren
TheErwin

PT4 gedownload, alleen jammer dat het niet opstart..

Beantwoorden
Citeren

Die van mij is braaf handen aan het importeren. Krijg je een foutmelding of gebeurt er helemaal niets?

Beantwoorden
Citeren
TheErwin

Er gebeurt helemaal niets. Het is niet me firewall en heb al opnieuw opgestart. Is de Beta versie misschien niet mogelijk op windows 7 Enterprise?

Beantwoorden
Citeren

Geen idee tbh. Ik draai Windows 7 Ultimate en tot nu toe lijkt het te werken. Je gebruikt een user met administrator rechten neem ik aan? Als je PT4 op probeert te starten en na een tijdje op CTRL+ALT+DEL drukt en taakbeheer checkt, staat het proces (PokerTracker4.exe) er dan ook niet tussen?

Beantwoorden
Citeren
TheErwin

Oorspronkelijk gepost door Pstrats
Geen idee tbh. Ik draai Windows 7 Ultimate en tot nu toe lijkt het te werken. Je gebruikt een user met administrator rechten neem ik aan? Als je PT4 op probeert te starten en na een tijdje op CTRL+ALT+DEL drukt en taakbeheer checkt, staat het proces (PokerTracker4.exe) er dan ook niet tussen?

Ja ikke baas over laptop :P En ook bij taakbeheer staat er niets bij idd.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Grrrrrreat. Bedankt om dit te posten. Er zijn er nog 17 over... Of neen, nu nog 16 ;).
Morgen eens uitgebreid uitproberen!

Beantwoorden
Citeren
Tim29876

Mijn virusscanner pruimpt 'm niet...

/edit: umm geen paniek. Vast vals alarm.

Beantwoorden
Citeren

@Tim29876: Mijn virusscanner kwam met een andere melding. Even opgezocht op internet. Bleek dat mijn type scanner (NOD32) deze melding geeft wanneer bepaalde anti-crack code in de software gebruikt wordt. Was dus vals alarm. Zou de melding gewoon even googlen als ik jou was.

@TheErwin: Dan heb ik helaas geen idee wat het kan zijn. Heb je hem al in een compatibiliteitsmodus proberen te draaien?

Tot dusver lijkt PT4 helemaal aan mijn verwachtingen te voldoen. Bevindingen tot nu toe:

• Stuk sneller dan HEM2 en een lekker 'basic' design.
  • Gratis 'SNG Wizard' (ICM-tools; kunt handen gewoon in de handreplayer bekijken en bewerken alsof je in SNG Wizard zit. Push/fold advies, aanpassen van ranges, etc. Het zit er allemaal in.)
  • Notetracker (alternatief voor Notecaddy - nog niet getest, maar ziet er veelbelovend uit.)

Ik denk dat HEM2 hier nog wel eens een geduchte tegenstander zou kunnen krijgen. Alleen al het feit dat je drie producten (Tracker + SNG-wizard alternatief + Notetracker) krijgt voor de prijs van één gaat, zeker voor nieuwe gebruikers, erg interessant zijn.

Beantwoorden
Citeren
Copymeistrr

Zijn er ergens screens/vids te zien van die SNGwiz-like dingen? Ben wel geïnteresseerd in wat nieuws wat eventueel makkelijker zou zijn!

Beantwoorden
Citeren

Als je de preview video (LINK) over de ICM-tools bekijkt moet je even het tweede deel van de video kijken. Alles wat ze doen met de handen uit de quiz (push/fold advies, equity berekeningen weergeven en ranges aanpassen) kan ook met daadwerkelijk gespeelde handen. Je replayed gewoon je hele sessie of x-nummer geselecteerde handen.

EDIT: Ik zou het niet zozeer makkelijker noemen dan SNG-Wizard. Je moet nog steeds zelf de ranges e.d. van je tegenstander juist inschatten om een goede analyse te kunnen doen, maar het gebruiksgemak is groot. Geen apart programma meer nodig en het ziet er ook 10x beter uit dan SNG Wiz :).

Beantwoorden
Citeren
TheErwin

Oorspronkelijk gepost door Pstrats
@TheErwin: Dan heb ik helaas geen idee wat het kan zijn. Heb je hem al in een compatibiliteitsmodus proberen te draaien?

Ja ook al, dus ik heb geen idee waarom het niet wil.

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door TheErwin
Ja ook al, dus ik heb geen idee waarom het niet wil.

Ach ja, het is niet voor niets een closed beta...tijd om een post op het PT4 forum te openen denk ik :P.

Beantwoorden
Citeren
Toxicgod

I PT4

Beantwoorden
Citeren