Skip to forum
Pokertracker 4

Meldingen
Alles wissen

Pokertracker 4

152 Berichten
33 Gebruikers
0 Reactions
20.3 K Bekeken
Yoghi

Ik wil die stat in mijn HUD, gebruik hem op het moment met HEM en ik vind het een handige stat

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Ik wil die stat in mijn HUD, gebruik hem op het moment met HEM en ik vind het een handige stat

ik dacht dat ik het gevonden had maar het blijkt voor pt3 te zijn en dat werkt blijkbaar nietmeer.
Ik zal je de link geven en je kijkt zelf maar of je het toch aan de praat krijgt ;)

Link 1

ps.
Ben pas begonnen met fixed limit.
Is het normaal dat de redline ver onder 0 gaat ofzo bij FLH?
Want op 1000 handen sta ik al op -8 :P

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

add me maar op skype als je wil

cristian.mateos

denk dat ik het gevonden heb ;)

Beantwoorden
Citeren
peirreuh

is pokertracker 4 al uit? en kan een betaald klant van pokertracker 3 gratis updaten naar pokertracker 4? of is dit teveel gevraagd :-)?

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

Oorspronkelijk gepost door peirreuh
is pokertracker 4 al uit? en kan een betaald klant van pokertracker 3 gratis updaten naar pokertracker 4? of is dit teveel gevraagd :-)?

De beta versie is uit. Enkele PT3 eigenaars hebben een licentie gekregen voor die Beta versie.
Wanneer PT4 publiek word released weet ik niet

(The PokerTracker 4 Beta Preview is now closed. This exclusive preview is limited to a select number of existing PokerTracker 3 users who wish to provide guidance and feedback to the developers as we prepare for the full Public Beta scheduled for January 2012. PokerTracker 4 is the most comprehensive and easy to use suite of tracking and analysis tools for online poker. )

Geen idee of je er gaat voor moeten betalen.
In ieder geval staat op hun site dat als je NU pt3 koopt je gratis de upgrade krijgt naar pt4.

Beantwoorden
Citeren

De exacte datum weet ik niet meer, maar volgens mij is het zo dat als je PT3 na halverwege juni 2011 gekocht hebt je een gratis upgrade naar PT4 krijgt. Voor de overige gebruikers is nog geen regeling bekend gemaakt. Waarschijnlijk krijg je een beetje korting afhankelijk hoe lang geleden je PT3 aangeschaft hebt.

Beantwoorden
Citeren
peirreuh

ja, al meer dan een jaar geleden gekocht hoor, is benieuwd.

Beantwoorden
Citeren
Toxicgod

Weet iemand hier hoe je custom stats moet maken? Ik heb er naar gezocht maar kon het nergens vinden, ook niet in de FAQ. Ik zou graag W$SD when c/r flop zien.

Ben van plan om het ergens deze week op mijn laptop te installeren en alleen nog PT4 te gebruiken ipv HEM. Werkt supersnel en veel handigere/betere filters + HUD

Ik weet waar je dit kan doen en ook hoe je kan importeren. Ik heb PT3 en PT4. Weet niet of zo een stat al beschikbaar gemaakt was door iemand in PT3. Aders kan ik het vast wel converteren naar PT4.

Ik heb wel wat kennis van zulke variablen koppelen. Ik zal zo ook eens kijken of ik desnoods deze stat kan maken. Ik zal even laten weten of ik wat heb gevonden of heb kunnen maken voor je!

Beantwoorden
Citeren
Toxicgod

Oorspronkelijk gepost door toxicgod

Weet iemand hier hoe je custom stats moet maken? Ik heb er naar gezocht maar kon het nergens vinden, ook niet in de FAQ. Ik zou graag W$SD when c/r flop zien.

Ben van plan om het ergens deze week op mijn laptop te installeren en alleen nog PT4 te gebruiken ipv HEM. Werkt supersnel en veel handigere/betere filters + HUD

Ik weet waar je dit kan doen en ook hoe je kan importeren. Ik heb PT3 en PT4. Weet niet of zo een stat al beschikbaar gemaakt was door iemand in PT3. Aders kan ik het vast wel converteren naar PT4.

Ik heb wel wat kennis van zulke variablen koppelen. Ik zal zo ook eens kijken of ik desnoods deze stat kan maken. Ik zal even laten weten of ik wat heb gevonden of heb kunnen maken voor je!

Het zou zoiets moeten zijn denk ik:
(cnt_wtsd_won_when_f_check_raise / cnt_wtsd_when_f_check_raise) * 100
of
(cnt_wtsd_won_when_f_check_raise / cnt_f_check_raise_hands) * 100
of
(cnt_won_hand_when_f_check_raise / cnt_hands_when_f_check_raise) * 100
of
(cnt_f_check_raise_wtsd_won / cnt_f_check_raise_wtsd) * 100

Als ik een beetje de logica achter deze statistieken begrijp...... Maar alleen als ik dit invoer krijg ik een "Invalid Value Expression"

ARGHHHHHHHHHHHHHHHH _rolleyes: _ugly: _rolleyes: _ugly: _rolleyes: _ugly:

Beantwoorden
Citeren
Toxicgod

Interressant! Ik denk dat je in de beta wellicht nog geen custom stats kan gebruiken / editten?

Deze bestaandse stat werkt bijvoorbeeld: (cnt_wtsd_won_when_r_call / cnt_r_call_hands) * 100
Stat betekent: Percentage of the time that a player won at showdown given that he called a bet or raise on the river.
Formule: Number of Times Player Won Money at Showdown When Calling on the River / Number of Times Player Went to Showdown When Calling on the River

Maar als ik de "R" in de "F" of de "T" verander dan doet hij het opeens niet meer....
Terwijl de stat exact hetzelfde doet alleen voor een andere straat (Turn / Flop)
Dus: (cnt_wtsd_won_when_f_call / cnt_f_call_hands) * 100 of (cnt_wtsd_won_when_t_call / cnt_t_call_hands) * 100 doet het ook niet....

Dus ik vraag me af of dit uberhaupt NU wel mogelijk is...

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85

Oorspronkelijk gepost door toxicgod
Interressant! Ik denk dat je in de beta wellicht nog geen custom stats kan gebruiken / editten?

Deze bestaandse stat werkt bijvoorbeeld: (cnt_wtsd_won_when_r_call / cnt_r_call_hands) * 100
Stat betekent: Percentage of the time that a player won at showdown given that he called a bet or raise on the river.
Formule: Number of Times Player Won Money at Showdown When Calling on the River / Number of Times Player Went to Showdown When Calling on the River

Maar als ik de "R" in de "F" of de "T" verander dan doet hij het opeens niet meer....
Terwijl de stat exact hetzelfde doet alleen voor een andere straat (Turn / Flop)
Dus: (cnt_wtsd_won_when_f_call / cnt_f_call_hands) * 100 of (cnt_wtsd_won_when_t_call / cnt_t_call_hands) * 100 doet het ook niet....

Dus ik vraag me af of dit uberhaupt NU wel mogelijk is...

kleine tip:

je moet eerst de columns aanmaken.

je hebt er 2 nodig:

hoeveel keer c/r flop

sum(if[cash_hand_player_statistics.flg_f_check_raise and cash_hand_player_statistics.flg_showdown, 1, 0])

dollar won when c/r flop

sum(if[cash_hand_player_statistics.flg_f_check_raise and cash_hand_player_statistics.flg_showdown and cash_hand_player_statistics.flg_won_hand, 1, 0])

in ieder geval heb ik gisteren alvast de stat gemaakt voor wie het nodig heeft.
Als je meer wil weten Toxic vraag je het maar via skype ofzo.

W$SD when c/r

Beantwoorden
Citeren
Toxicgod

Ahhh!! Kijk dat miste ik dus!!
Ik hoef de stat niet omdat ik hem niet gebruik. Maar was het aan het proberen voor Yoghi!

Maar jij hebt het dus al gefixed!! Very nice!! Weer 1,5 uur van mijn leven weggegooid!!! _evil: _evil:
Nee hoor _pleased:

Blij dat hij nu zijn stat heeft!! En bedankt voor het posten Amnesia _thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
GroteSmurf

Mijn trial van HM2 loopt binnenkort af. Ik vond het visueel een stuk mooier als PT 3 en de iets tragere reactiesnelheid van HM maakte me niet zoveel uit.

Maar wat nu met PT 4? Voor diegene die deze al geprobeerd hebben: wat zijn de plus -en minpunten tegenover HM 2?

Ga hem waarschijnlijk sowieso zelf even testen voordat ik een beslissing maak over welke ik ga aanschaffen, maar wil alvast even wat horen. :)

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Voor de beta testers: er is een nieuwe build uit (4.01.6). Wel beetje raar dat ik er nergens een announcement over vind..

Beantwoorden
Citeren
pmania

https://www.pokertracker.com/products/PT4/beta.php

PT4 Beta Registration Codes are LIMITED.
Codes Remaining: 35 van de 250
Limit of One per Customer
There is a limit of one PT4 beta registration code per user. Each PT4 Beta registration code can be used on up to two separate computers that you own.

Sharing your registration code is not allowed and can result in the forfeiture of your beta code.

Beantwoorden
Citeren
pmania

Oorspronkelijk gepost door ViperPP
Voor de beta testers: er is een nieuwe build uit (4.01.6). Wel beetje raar dat ik er nergens een announcement over vind..

https://www.pokertracker.com/products/PT4/download.php#release_notes-1005

Beantwoorden
Citeren
Krulle37

je kan enkel een invitation bekomen als je pt3 hebt neem ik aan?

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Krulle37
je kan enkel een invitation bekomen als je pt3 hebt neem ik aan?

Dat klopt. De public beta schijnt wel gratis en vrij toegankelijk te worden voor iedereen. Op zich ook wel logisch. Grote kans dat een boel HEM2 gebruikers hem dan toch even gaan testen en ik weet zeker dat een deel dan gaat overstappen.

Beantwoorden
Citeren
Krulle37

Ye ik wacht ongeduldig. :D

Beantwoorden
Citeren
pmania

Codes Remaining: 204 Kleine community als die codes voor 12en niet op z'nde LoL :P!

Beantwoorden
Citeren