Ga naar het forum
probleem HEM hh

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] probleem HEM hh

6 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
338 Weergaven
Thypo

Ik probeerde vandaag mijn database op gang te krijgen, dit is gelukt,
maar als ik daarna elephant opstarte en wou importeren vond ie maar 2 files meer (terwijl ik vanavond meer dan 12 toernooien gespeeld heb)

zou het kunnen dat HEM zijn hh verwijderd of naar ergens verplaatst als hij ze toevoegd aan de database?
en zo ja, kan ik die dan nog terugkrijgen om die te kunnen importeren in elephant??

ik wil ook gewoon zowieso mijn handhistories clean terug bijhouden, dus zoek ik hiervoor een oplossing

5 reacties
pmania

Ja hem verplaats je hand histories standaard naar c:\hmarchive dacht ik. Op welke site speel je ?

Thypo Topicstarter
Thypo

inderdaad, merci voor het snelle antwoord.
Ik speel op Full Tilt.

dan ga ik er vanaf nu voor zorgen dat elephant importeert vanuit HMArchive e, dan zal dat wel werken normaal, bedankt.

Thypo Topicstarter
Thypo

In die HMArchive zitten precies alleen maar de Summary bestanden?

hoe geraak ik dan aan de hand histories zelf, dus de files met de handen zelf in?

EDIT: Ik was (WEERAL) fout, hij slaagt alles op in HMArchive.. ik moet leren wat minder snel te panikeren en posten,
merci

pmania

np btw ik mocht hier eigenlijk niet over praten maar op ft hebben ze ook een beta om je handen op te vragen alleen werkt dit nog wel vrij traag, moet je even een mailtje sturen naar support vraag dan of ze je handen op willen mailen ofzoiets, maar zeg dus niet dat je het van mij hebt. Dan zetten ze die optie denk ik bij jouw ook wel aan het komt dan op de pagina van mijn promotions te staan!

Thypo Topicstarter
Thypo

die optie staat toch voor iedereen open?
waarom mag je er dan niet over praten :P ?