Ik heb één vraagje: welk programma gebruikt iedereen om de winst bij te houden? Je ziet het wel vaker in blogs: die grafieken. Ben meerdere programma's tegengekomen na het googelen - maar welke is het beste en gebruiksvriendelijkste? En graag gratis, haha
Elephant, denk ik
al is er ook een ander programma, waar ik even de naam van kwijt ben, die $80 kost (weet ik niet zeker hoor)
Hold'em Manager is de meest gebruikte denk ik. Micro stakes kost zo'n 55$ en Pro version ( volledige) kost zo'n 90$, je hebt wel korting in de SHop van Pokerstrategy, dus onthoud dt.
Verder heb je ook Elephant van deze site en ook PokerTracker(3) wordt vaak gebruikt.
Ook pokertracker is betalend, dus enkel Elephant bij 1000 SP is gratis en werkt goed.
Ik heb zojuist Elephant gedownload, de eerste 21 dagen gratis te gebruiken. Hopelijk binnen 3 weken 1000 strat points verzamelen
niet echt zin om als arme student $90 te spenderen om mijn stats bij te houden...
elephant is gratis , zelfs als je trial verlopen is heb je nog altijd je HUD , handistories en grafieken. enkel je uitgebreide spelanalyse en uitgebreide HUD is niet meer beschikbaar.
iets downloaden met een torrent zou ik niet doen als je je pokeraccount niet op het spel wil zetten omdat je een keylogger of trojan binnenhaald
van HEM en PT# heb je ook trail versies van 60 dagen die kan je ook wel proberen
kan je ze een beetje vergelijke
Oorspronkelijk gepost door noisecore
elephant is gratis , zelfs als je trial verlopen is heb je nog altijd je HUD , handistories en grafieken. enkel je uitgebreide spelanalyse en uitgebreide HUD is niet meer beschikbaar.iets downloaden met een torrent zou ik niet doen als je je pokeraccount niet op het spel wil zetten omdat je een keylogger of trojan binnenhaald
+1
Besides zorg je er met je $90 voor dat de programma's zich kunnen blijven ontwikkelen, ze bij de aanpassingen van de diverse software-updates van alle pokerplatforms snel een accurate oplossing hebben etc etc.
Dat scheelt ookm voor jezelf een hele berg gedoe.
Ik heb op dit moment dus de gedownde versie van HEM. Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat je dit soort projecten eigenlijk vol moet steunen, maar ik vind de prijs op dit moment wat uit balans.
Voor de volle versie betaal je $90. Voor de Small Stakes versie betaal je $55. Dit slaat natuurlijk nergens op. Als speler van 10NL en 25NL vind ik $55 nogal veel. Dat zijn meerdere buyins.
Wellicht moeten ze een Micro versie uitbrengen voor 10NL en lager. Zou erg slim zijn denk ik. Mensen die software gaan kopen om te kunnen pokeren gaan daardoor meteen beter hun best doen en met behulp van zo'n HUD spelen ze wellicht ook beter. Indirect dus perfect voor HEM.
Maar ik dwaal af. Wat ik zeggen wil is dat ik het pas waard vind $55 neer te tellen zodra je op de 50NL kunt spelen. Anders is de verhouding gewoon te scheef. Het probleem is alleen, dat als je 50NL kunt spelen je net zo goed meteen de versie van $90 kunt kopen en de Small Stakes versie dus over kunt slaan. Hadden ze de Small Stakes versie nou voor 25NL en lager gedaan en kostte het $35, dan had ik het wel gedaan.
Ik koop dus de volledige versie zodra ik op 50NL zit. Het is eigenlijk triest van me, maar ik heb er schijt aan.
gouden tip, he hiervoor zelf lang gezocht, echt aan te raden en volledig gratis,...
Mod edit: deze links kunnen we helaas niet toestaan, ook al is het goed bedoeld.
Hey QuidProQuo
$55 is inderdaad nogal veel voor micro-stake spelers. Maar via de Pokerstrategy.com shop krijg je 14% korting en betaal je €33.90. Voor meer informatie: HoldemManager small (Save 14% on RRP of $54.99). Misschien dat dit al iets meer aantrekkelijker is.
Groetjes