Beste PS'ers,
Ik heb een week geleden HM2 aangeschaft voor de micro's. Werkt allemaal prima, hele vooruitgang ten opzichte van Elephant, maar heb nog wel het volgende probleem:
888 Poker heeft in de FR games standaard 9 seats. HM2 staat standaard ingesteld op 10 seats, en dus kwamen mijn HUD statistieken steeds op de verkeerde plek te staan. Ik heb hier even op zitten Google'en en vond bij de FAQ van HM2 dat je zowel in HM2 als bij je poker client aan moet geven wat je preferred seat is, bij de 9 max tafel.
Probleem is echter, bij HM2 kan ik aangeven dat ik in seat 4 wil zitten, maar bij mijn poker client (888 poker) krijg ik wel een plaatje te zien van de tafel met 9 stoelen, maar staan hier verder geen nummers bij. Ik heb dus nu wel een stoel aangevinkt, maar heb ik dus geen flauw idee of dit seat 4,5 of 6 is en of dit dus overeenkomt met de seat bij HM2 (zie afbeelding).

Hoe kan ik dit verhelpen? Ik zie nu steeds de stats van een andere speler aan tafel bij de verkeerde naam staan, wat erg verwarrend is.
Groetjes!
Tim