haha daar ben ik weer, Hoe kan ik een day graph krijgen bij PT4?, heb alleen overall of sessions enzo
Heb zelf geen PT4, maar ga er vanuit dat je bij de filter wel een tijdperiode in kan stellen?
Bovenaan kies je Graphs. Dan heb je links "Graph For:" en kies je daar in de dropdown Dates. En de periode kan je dan een beetje lager onder Filters bij Date kiezen, zoals Melvin al aangaf.
Eerst eens zien of ik je goed begrijp. Je wil een graph waarbij horizontaal datums staan ipv handen, zodat je dus een graph op dagen hebt ipv op handen ?
je hebt jezelf geselecteerd als active player hopelijk
dan ga je naar graph(bovenaan, $ voor cash, T voor tournooien en s&g)
dan kan je links(dit is een inklapbaar menu) enkele filters aanklikken en selecteren waar je ene grapgh van wilt, daaronder heb je ene aantal filters:
-game:
-DATE: <- deze instellen op today of wat je wilt, is ene dropdown menu
Nope, sorry voor mijn onduidelijkheid... Ik wil gewoon elke dag een graph posten zegmaar...
Ok, dan is het gewoon wat Melvin al postte, gewoon links kijken onder Filters heb je een Date dropdown en kies je dus op welke datum(s) je je handen/resultaten wil filteren, bvb Today of Yesterday, enz...
Ook handig om weten is dat je kunt instellen op welk uur jouw dag begint. Als je vaak tot na middernacht grindt, wil je niet hebben dat vanaf middernacht ineens een andere dag begint. Dit kan je instellen onder Configure-Reporting Options.
Als jij je desktop sharet via joinme, wil ik wel eens kijken.
Skype (chat) : ViperPP-Skype
You're welcome.
Wel bizar dat ik je met die andere PT4 handen thread ook kunnen helpen heb, want wat ik daar uitlegde geldt ook maar alleen voor PT4, dacht ik