Ga naar het forum
pt4 hand import pro...

Meldingen
Alles wissen

pt4 hand import probleem

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
561 Weergaven

Sinds ik op een nieuwe computer over ben gegaan en daar al mijn software (waaronder PT4) op heb geïnstalleerd, heb ik wat problemen met het importeren van handen terwijl ik aant spelen ben.

Als ik PT4 opstart en "Get hands While Playing" aan klik lijkt alles nog goed te gaan, maar na verloop van tijd (zo na 1 of 2 uur) krijg ik een melding dat ik het maximaal aantal "observed hands" bereikt heb en dat er het komende half uur geen handen meer geimporteert worden waardoor me HUD dus verdwijnt.

Dit probleem heb ik voorheen nooit gehad en heb ook een officiële licentie.

Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Beantwoorden
Citeren
6 reacties
Moderator
SDK1987

Hallo mennopet367

Is het probleem inmiddels opgelost of heb je nog steeds hulp nodig, want dan zal ik uitzoeken of ik je verder kan helpen?

Groetjes,
SDK1987

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Het probleem is inmiddels nog niet opgelost! Al zou je me kunnen helpen zou dat erg gewaardeerd worden =p

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Ik zal het intern melden en dan krijg je zo snel mogelijk antwoord.

Beantwoorden
Citeren
ViperPP

Probeer anders gewoon het officiele support-kanaal, dan ga je met dit soort heel specifieke problemen veel sneller geholpen zijn.

Zie: Officiële Support-kanalen

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

heb het de laatste week nogal druk gehad en om die rede nog geen actie ondernomen, maar de laatste 2 sessies is het niet meer voor gekomen, kijk het nog even aan, misschien dat het al verholpen is!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987

Mocht het probleem zich toch weer voordoen dan kun je het beste eerst ViperPP zijn suggestie doen en mocht dat niet werken dan horen we dat van jou. Succes ermee.

Beantwoorden
Citeren