Ga naar het forum
Trackingsoftware

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Trackingsoftware

14 Berichten
7 Gebruikers
0 Reacties
527 Weergaven

Ik speel al lang poker (live) maar nog niet zo lang op het internet. Online ben ik een verliezende speler, live een winnende. Uiteraard wil ik dit online zo snel mogelijk veranderen en daarom zou ik eventueel een trackingsysteem willen aanschaffen..

Ik ben momenteel PokerEdge aan het testen, zeker niet slecht maar ik heb er al betere gezien op de instructievideo´s.

Wat is het beste en meest betaalbare systeem dat er nu beschikbaar is? Kan er iemand eventueel enkele links geven? En hoeveel zou dit me ong. kunnen kosten?

13 reacties
Pieter1960

Voor mij is Holdemmanager de beste software, maar smaken verschillen natuurlijk...

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

komt me idd bekend voor van enkele video´s, en dit kost 90 dollar en that´s it?

Pieter1960
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik heb de testversie gedownload maar zou begot niet weten hoe het allemaal werkt.. hoe komt bv. de informatie tijdens het spelen zelf in beeld? (HUD)

HoofdVogel

ik zou het begot ook niet weten :P

boschman123

als je micro/smallstakes speelt dan is er een goedkopere versie van HEM te koop.. die kan je later upgraden..

HEM forum: voor al je vragen

HEM faq: HEM uitleg filmpies (met stap voor stap filmpies hoe te installeren en hoe je HUD aan de praat krijgt.. tis eigenlijk allemaal doodsimpel..)

een aangepaste HUD: Hiero, deze is voor FR en SH cashgames.. ik heb hem zelf nog verder aangepast.. de afkortingen eruit gehaald en allemaal iets kleiner gemaakt..dan past het net iets beter op je tafel.

Pieter1960

Oorspronkelijk gepost door boschman123
als je micro/smallstakes speelt dan is er een goedkopere versie van HEM te koop.. die kan je later upgraden..

HEM forum: voor al je vragen

HEM faq: HEM uitleg filmpies (met stap voor stap filmpies hoe te installeren en hoe je HUD aan de praat krijgt.. tis eigenlijk allemaal doodsimpel..)

een aangepaste HUD: Hiero, deze is voor FR en SH cashgames.. ik heb hem zelf nog verder aangepast.. de afkortingen eruit gehaald en allemaal iets kleiner gemaakt..dan past het net iets beter op je tafel.

Morguh Alex.
Heb jij toevallig ook zo'n aangepaste HUD voor Fulltilt, daar past het allemaal lekker net niet. Bij Stars idd no problema, maar bij Tilt staat het niet lekker.

boschman123

ook op FT gebruik ik deze..met passen en meten wordt de meeste tijd versleten..
wat ik gedaan heb is alle afkortingen verwijderen.. let dan op dat er ook onzichtbare spaties staan.. weg daarmee..ook die staande streepjes weg.
de lettergrootes heb ik ook aangepast.. alles naar 7.. ook de bovenste regel heb ik kleiner gemaakt.. wederom lettertype aanpassen en de grootte ervan naar 7..
als je dit bij lettergrootte wilt invoeren lijkt het of dit niet gaat..minimale lettergrootte is 8.. maar je kan gewoon 7 (of 6) zelf intypen..

mijn eigen HUD heb ik gedisabled, dat scheelt net dat kleine stukje ruimte dat je nodig hebt om het allemaal op een FR tafel te proppen

kzal straks even kijken of ik een screenshot kan uppen.. mijn tafels gaan nu open en der komt weer eens visite

Pieter1960

Oorspronkelijk gepost door boschman123
ook op FT gebruik ik deze..met passen en meten wordt de meeste tijd versleten..
wat ik gedaan heb is alle afkortingen verwijderen.. let dan op dat er ook onzichtbare spaties staan.. weg daarmee..ook die staande streepjes weg.
de lettergrootes heb ik ook aangepast.. alles naar 7.. ook de bovenste regel heb ik kleiner gemaakt.. wederom lettertype aanpassen en de grootte ervan naar 7..
als je dit bij lettergrootte wilt invoeren lijkt het of dit niet gaat..minimale lettergrootte is 8.. maar je kan gewoon 7 (of 6) zelf intypen..

mijn eigen HUD heb ik gedisabled, dat scheelt net dat kleine stukje ruimte dat je nodig hebt om het allemaal op een FR tafel te proppen

kzal straks even kijken of ik een screenshot kan uppen.. mijn tafels gaan nu open en der komt weer eens visite

Thanks!!

Moderator
pcbeem

Uiteraard kun je HEM uit de shop van Pokerstrategy kopen scheelt toch weer minimaal 14%.

Ik weet niet op welke limieten je speelt maar als beginnende speler kun je met de small stakes versie prima uit de voeten als het je alleen om de HUD gaat.

Niemand die onze eigen gratis Elephant aanraadt aan deze jongen? :(

Pieter1960

Das waar Eruk.....

Oorspronkelijk gepost door eruk
Niemand die onze eigen gratis Elephant aanraadt aan deze jongen? :(

Jawel :D

Je kunt via PokerStrategy gratis gebruik maken van Elephant. Als je 1000 Strategy-punten weet te verzamelen is het programma gehaal van jou ;)

Neem eens een kijkje, mocht je er vragen over hebben, stel ze gerust!

Ciao _cool: