Ga naar het forum
vragen over instell...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] vragen over instellingen

6 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
658 Weergaven
LBA
LBA

Beste allen,

Heb de software van deze pokerroom gedownload ivm de $20k freeroll op 25-4. Ben nu ff in de room aan het kijken en heb een paar vraagjes:

1. hoe verander ik de taalinstelling in Engels ivm HM?
2. kan je je stoel kiezen i.e. ergens anders gaan zitten en hoe kan dat worden ingesteld?

Alvast dank voor je reactie!

5 reacties
tjongetjonge

Hey LBA

de taalinstelling kun je niet veranderen bij pacific, dan zul je gewoon de engelstalige versie moeten downloaden en installeren.

btw, ik heb ook HM en hij hij werkt ook onder de nederlanse versie, je handhistory wordt geloof ik wel in het engels opgeslagen.

Je kan niet zelf je stoel kiezen, wat je wel moet doen om HUD te laten lopen, bij grafische instellingen staat een optie : "laat tafel niet in eerste persoon perspectief zien" als hier een vinkje voorstaat moet je die weghalen. deze instellingen heb ik er instaan en werkt bijna helemaal goed

MAAR, ik heb het probleem dat de eerste tafel wel goed wordt weergegeven in de HUD, maar op de tweede tafel die ik open gooit ie alle HUD informatie door de war, dus niet de goeie hud bij de juiste personen, als ik dit probeer goed te zetten verandert de eerste tafel ook weer, dus dat is niet de oplossing.

Ik hoop dat jij dat probleem niet hebt, als dat wel zo is moeten we ff verder kijken.

suc6, groet, tjongetjonge

LBA Topicstarter
LBA

Ok Tjongejonge, bedankt voor je tips. Btw, ik heb ook dat probleem met de software, erg irri ):

heren,

hebben jullie HM ook aan de praat gekregen met de laatste versie van de 888 software?
Ik krijg de HUD maar niet aan de praat, terwijl de handhistory wel netjes wordt geimporteerd...

Sailer85

je kan bij HM, zonder de HUD te verslepen ook de HUD verplaatsen, klik op het icoontje links van de VPIP/PFR van de tafel selecteer hoeveel spelers eraan zitten.
Als het dan nog niet goed staat kan je ook met de pijltjes die op dat schermpje staan de HUD 1 naar links op rechts verplaatsen.

Is dit een beetje te begrijpen?

zeer duidelijk, maar bij mij werkt de HUD helemaal niet, dus dat wordt lastig verslepen :D