Ga naar het forum
Camstudio audio

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Camstudio audio

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
523 Weergaven
Thormtos91

Na een tijdje bezig te zijn geweest met Camstudio kan ik nu een video opnemen met het geluid van mijn microfoon (dus wat ik zeg). En een video opnemen met het geluid dat te horen is op mn laptop is uiteindelijk ook gelukt(stereo mix).

Maar ik wil graag een video maken die het geluid van mijn microfoon én het geluid van mijn laptop opneemt.

Kan dit en zo ja hoe kan je dit doen?

grtz

7 reacties
Pieter1960

Even in dit verlengde, ik kan de video opnemen en terugzien, alleen mijn stats zijn niet zichtbaar op de video.

Moet ik hiervoor een knopje aanzetten?

Nivlem

Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
Na een tijdje bezig te zijn geweest met Camstudio kan ik nu een video opnemen met het geluid van mijn microfoon (dus wat ik zeg). En een video opnemen met het geluid dat te horen is op mn laptop is uiteindelijk ook gelukt(stereo mix).

Maar ik wil graag een video maken die het geluid van mijn microfoon én het geluid van mijn laptop opneemt.

grtz

Je zou de audio van je laptop of die van de microfoon later als 2e geluid input toe kunnen voegen via camtasia volgens mij.

Waarvoor wil je eigenlijk het geluid van je laptop er bij hebben?

Nivlem

Oorspronkelijk gepost door Pieter1960
Even in dit verlengde, ik kan de video opnemen en terugzien, alleen mijn stats zijn niet zichtbaar op de video.

waarschijnlijk heb je exact het scherm opgenomen waarop je poker aan het spelen was. Door dit te doen record hij geen andere aplicaties die daar nog over heen komen.

Dit is simpel op te lossen door een klein randje om jouw tafels ook mee op te nemen.

Thormtos91 Topicstarter
Thormtos91

Oorspronkelijk gepost door Melvin

Oorspronkelijk gepost door Thormtos91

grtz

Je zou de audio van je laptop of die van de microfoon later als 2e geluid input toe kunnen voegen via camtasia volgens mij.

Waarvoor wil je eigenlijk het geluid van je laptop er bij hebben?

k heb camstudio, geen camtasia, dus weet niet of het daarmee ook kan?

Ik en marcel reviewen een mtt die ik heb gespeeld, denk via mikogo en skype. En dan is het handig als je allebij onze stemmen hoort :)

Pieter1960

waarschijnlijk heb je exact het scherm opgenomen waarop je poker aan het spelen was. Door dit te doen record hij geen andere aplicaties die daar nog over heen komen.

Dit is simpel op te lossen door een klein randje om jouw tafels ook mee op te nemen.

`

Thank you, is de promotieactie beoordeel je spel per video nog van kracht?

Nivlem

Officieel niet meer maar als je jouw inzending stuurt naar Dutch@pokerstrategy.com zal ik kijken wat ik nog kan doen! ;)

Pieter1960

Officieel niet meer maar als je jouw inzending stuurt naar Dutch@pokerstrategy.com zal ik kijken wat ik nog kan doen! ;)

Toppie, alvast bedankt, ik zend hem z.s.m.. :D