Ik heb maar gewoon ander software gekocht, want ik heb uitgerekend dat me het wel 9 maanden duurt om elephant vrij te spelen en ik vind dat ik toch iets nodig heb.
Oorspronkelijk gepost door Zeezout
Ook denk ik dat het gebruik van dit soort software voor de echte beginners verkeerd zou kunnen uitpakken. Stats hebben pas zin nadat je ervaring hebt opgedaan, weet wat je ermee aan moet en ze dus ook daadwerkelijk nuttig kunt gebruiken.
Z.
Helemaal mee eens, denk zelfs dat het eerder kwaad dan goed doet voor beginners. Het kost enige ervaring om patronen te doorgronden uit de statistieken.
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
je moet daar de machine code ingeven en dan krijg je je license
Wat is toch die Machine code waar vind ik die ?
deze kun je krijgen in je profiel.je moet daar de machine code ingeven en dan krijg je je license
Waar vind ik die machine code?
Oorspronkelijk gepost door eruk
Ik heb maar gewoon ander software gekocht, want ik heb uitgerekend dat me het wel 9 maanden duurt om elephant vrij te spelen en ik vind dat ik toch iets nodig heb.
ik ben eind maart begonnen met de 50$ startkapitaal via deze site, heb soms wel wat boven mijn limieten gespeeld (niet verstandig misschien, maar bij mij pakte het goed uit) en heb waarschijnlijk vanavond of morgen voldoende punten voor elephant. in 3 maandjes 2000 punten, dus blijf het positief inzien
Oorspronkelijk gepost door remmetje
je moet de Olifant installeren, op een gegeven moment vraagt hij bij de instalatie naar je licensie code. hij geeft op dat moment echter ook een "machine code", die vul je in in je profiel hier op de site. daar krijg je dan je licensie code mee, die je vervolgens weer invult in de installatie van de Olifant.
werkt dus een beetje als internet bankieren dus.
Dan speel je toch eigenlijk niet zo veel en is het toch ook niet de moeite om software te kopen?
Oorspronkelijk gepost door EliasVeritas
Ik heb maar gewoon ander software gekocht, want ik heb uitgerekend dat me het wel 9 maanden duurt om elephant vrij te spelen en ik vind dat ik toch iets nodig heb.Dan speel je toch eigenlijk niet zo veel en is het toch ook niet de moeite om software te kopen?
idd. want om data te verzamelen zul je toch aardig wat moeten spelen voor het een beetje nut heeft.... lijkt mij tenminste
Ach, ik noemde het kopen omdat ik weet dat de belastingdienst samen met de overheid deze site in de gaten houdt. Maar stiekem ging ik naar een 'stoute' software site en heb ik daar 'stoute' registratieinformatie gevonden.
Maar dit mag je aan niemand verder vertellen ok?
Dat je dat doet tot daar aan toe, maar er dan nog eens over liegen tegen ons, onaanvaardbaar :D!
Oorspronkelijk gepost door remmetje
je moet de Olifant installeren, op een gegeven moment vraagt hij bij de instalatie naar je licensie code. hij geeft op dat moment echter ook een "machine code", die vul je in in je profiel hier op de site. daar krijg je dan je licensie code mee, die je vervolgens weer invult in de installatie van de Olifant.
werkt dus een beetje als internet bankieren dus.
Machine code: OK
Licensie: OK
Maar dan ... bij de installatie van die PostgreSQL loopt het mis en geeft 'm constant een foutmelding!