Welk vak zit je zelf Alex?
North up alliance
419, mooie plekken.
Weetniet eens welke rij ik zit. Heb mijn eigen stoel nog nooit gezien laatste 2 jaar
Helemaal gek geworden net. Zit het nederlands voetbal niet echt mee op dit moment en dan mag zelfs een klein lichtpuntje niet waarheid worden.
Ajax speelde verder wel aardig, met als uitblinkers Duarte en Denswil. Poulsen moet echt nodig door iemand vervangen worden, Enoh dan maar? Vd Hoorn neem ik niet heel veel kwalijk, tuurlijk houdt hij hem even vast maar dat gebeurt echt altijd. Dat Balotelli voor de tiende keer valt en in de 94e minuut wel een pingel krijgt vind ik echt onbegrijpelijk.
Ik ben ook wel lichtelijk gefrustreerd. Had wel mooie plekken in het stadion en paar uur pre-game in de Vanzzz was ook niet verkeerd.
Fucking Balollelli trekt vd Hoorn naar beneden in een judo-move en hij krijgt een penalty. Ongelooflijke corrupte kutzooi.
Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Ik ben ook wel lichtelijk gefrustreerd. Had wel mooie plekken in het stadion en paar uur pre-game in de Vanzzz was ook niet verkeerd.Fucking Balollelli trekt vd Hoorn naar beneden in een judo-move en hij krijgt een penalty. Ongelooflijke corrupte kutzooi.
iig minder obvious dan vorig jaar
Oorspronkelijk gepost door Twisted1984
Ik ben ook wel lichtelijk gefrustreerd. Had wel mooie plekken in het stadion en paar uur pre-game in de Vanzzz was ook niet verkeerd.Fucking Balollelli trekt vd Hoorn naar beneden in een judo-move en hij krijgt een penalty. Ongelooflijke corrupte kutzooi.
Ik voel de scheur in mijn hart die nog steeds niet is genezen nu je dit zegt.
Gisteren heeft Ajax de laatste kans gegrepen om te overwinteren in Europa, maar er moet nog een aantal punten gepakt worden in de komende 2 wedstrijden om daar zeker van te zijn.
Ben benieuwd hoeveel jullie kans jullie Ajax geven dat ze vanavond gaan stunten tegen FC Barcelona.
Ik denk zelf dat de kans heel klein is dat Ajax punten gaat pakken vanavond.
De bookies schatten de kansen van ajax nog wel redelijk in (1,57 quote voor barcelona wat best hoog is) nu barcelona een waslijst aan spelers mist waaronder messi
Whoop whoop 1-0 dit volhouden zou briljant zijn ♠_cool:, maar ik vrees van niet......
Mot idd niet gekker worden, maar ik blijf pessimistisch eens kijken of dit in 70e minuut nog staat en dan ga ik er in geloven.
Al moet ik zeggen Ajax doet het gewoon goed doet en zal me niks verbazen als er een rood gaat pakken zie wat frustratie......
Inderdaad een rode kaart, wat een toppertjes toch weer
Ik ga niet meer kijken, zout toch ff op, altijd hetzelfde
Ik zie de uitslag wel
Oorspronkelijk gepost door KingKlaas
Inderdaad een rode kaart, wat een toppertjes toch weer![]()
![]()
Ik ga niet meer kijken, zout toch ff op, altijd hetzelfde
![]()
![]()
Ik zie de uitslag wel![]()
![]()
![]()
Altijd weer dezelfde teletekst supporters bij ajax
Oorspronkelijk gepost door Mivaro92
Altijd weer dezelfde teletekst supporters bij ajax![]()