chargers: fail
Ach ja, nu hebben ze ten minste moeilijke tegenstanders als de seattle seahawks, de rams en jacksonville jaguars al achter de rug. Volgende weken weer even vertrouwen putten tegen zwakke broertjes als de Patriots en de Titans.
ironie ftw
Nja tegen de chiefs hebben we wel verdiend verloren tbh. Die anders losses hebben we onszelf aangedaan en gisteren wederom he.
Het kan er gwn bij mij niet in eigg, NR.1 Offense EN Defense en dan sta je daar met 2-5 :S
Titans schat ik eigg wel niet zoo heel hoog in tbh. Young zie ik niet als zo'n groot gevaar, die Chris Johnson kan mss wel wat problemen geven want ik vind onze run defense toch niet zoo heel sterk
sws , de chiefs lijken niet te verzwakken dus het wordt echt moeilijk... We zien wel hoe het afloopt
Weee Vincent Jackson back from holdout! ♠_biggrin:
Nu nog even die Chiefs inhalen en we doen weer mee in januari
Chargers zijn al enkele weken leuk om te zien omdat ze praktisch elke match moeten winnen. Als ze iets van een 9-2 record hadden gehad was het minder spannend geweest.
de Giants hadden een superoverwinning tegen Jacksonville, compleet afgemaakt in de eerste helft (eerste quarter vooral), maar dan de win eruit grinden met een sterke tweede helft. Ik denk tegen de Redskins zondag een walkover =P maar dat dacht ik tegen Jacksonville ook en daar heb ik de eerste helft hard gevloekt. (Wel geen interceptions gegooid iznice!) Ook hopen dat de Eagles wat verliezen om in de playoffs te geraken. Die hebben wel een goeie ploeg.
De Patriots volg ik ook heel graag, de Colts, beetje Steelers om te zien of de andere ploeg erin slaagt om Roethlisberger tegen de grond te krijgen. Falcons spijtig genoeg weinig tijd voor met al die andere teams die ik moet volgen, ik heb ze enkel tegen de Ravens bekeken en dat was indrukwekkend.
PITTSBURGH -- Steelers linebacker James Harrison was fined $25,000 on Tuesday for his penalized hit on Buffalo quarterback Ryan Fitzpatrick. Harrison has been fined four times this season, totaling $125,000.
Ons programma ziet er wel nog te doen uit... 3 keer thuis nu en heel wat conference games.
We zullen zien hoe het loopt