Het nieuwe seizoen staat weer op het punt van beginnen!
Interesse om een subleague voor PS te starten en allemaal een inleg van bijv. $10 te doen?
Dit is mijn teampje

Het nieuwe seizoen staat weer op het punt van beginnen!
Interesse om een subleague voor PS te starten en allemaal een inleg van bijv. $10 te doen?
Dit is mijn teampje

Klinkt interessant ♠_biggrin:
Hoe werkt het precies?
Moet je 1 keer een team opstellen voor het hele seizoen, of kun je/moet je het team iedere week aanpassen?
Je kan elke speelronde 1 wissel toepassen. Dus in mijn geval bijvoorbeeld als Dembele geblesseerd is kan ik een andere AZ speler er in zetten of van een ander team waar ik nog geen speler van heb.
kan je van speler wisselen, dus als dembele geblesserd is een andere AZ speler nemen, maar hoe zit dat dan met geld, want die andere speler is wss meer/minder waard
edit: $10 is fine by me
om daar op in te haken ♠_biggrin:
Veranderen de waardes van de spelers ook naarmate het seizoen vordert of blijven deze gedurende het seizoen gelijk?
Kun je anders de site even linken?
Dan kunnen we even kijken hoe het werkt, het lijkt mij zo op het eerste oog wel fun!
Ik heb hier een subleague aangemaakt, kunnen mensen zich alvast aanmelden. Hoe gaan we het met de $10 regelen? Hoe is dat met dat WK ding de vorige keer gedaan?
http://www.coachvanhetjaar.nl/dvhn/subleague/pokerstrategy-nederland/2471.htm
Oorspronkelijk gepost door timBKR
Je kan elke speelronde 1 wissel toepassen. Dus in mijn geval bijvoorbeeld als Dembele geblesseerd is kan ik een andere AZ speler er in zetten of van een ander team waar ik nog geen speler van heb.
FYI AZ wil Dembele nog deze zomer van de hand doen... hij is niet opgenomen in de europese selectie + hij staat ook niet op de teamfoto dit jaar als ik me niet vergis.
Als er behoefte aan is wil ik eventueel wel "bank" zijn als jullie met inzet willen spelen.
Misschien is het een idee om twee leaguejes te maken? 1 met en 1 zonder inzet?
Ja of gewoon 1 als er verder toch geen interesse voor is? Dat moeten we ff peilen dan.
Ik zou zeggen met inzet, maar als de meeste zonder willen is dat ook goed, 1 league is het leukst imo.
Oorspronkelijk gepost door Thormtos91
Ik zou zeggen met inzet, maar als de meeste zonder willen is dat ook goed, 1 league is het leukst imo.
+1
Oorspronkelijk gepost door Mstlc
Oorspronkelijk gepost door timBKR
Je kan elke speelronde 1 wissel toepassen. Dus in mijn geval bijvoorbeeld als Dembele geblesseerd is kan ik een andere AZ speler er in zetten of van een ander team waar ik nog geen speler van heb.FYI AZ wil Dembele nog deze zomer van de hand doen... hij is niet opgenomen in de europese selectie + hij staat ook niet op de teamfoto dit jaar als ik me niet vergis.
En hij scoort ook nog is nooit.