Hoe in the Hell kan je zo hard alles bricken ****** nederland
Mod-edit Orodin: nare ziekte verwijderd
Hoe in the Hell kan je zo hard alles bricken ****** nederland
Mod-edit Orodin: nare ziekte verwijderd
Regel een van coach zijn: wissel nooit je schoonzoon ook draagt ie draagt niets bij
Een ander gerucht is dat de moeder van krohn dealie vlak bij de zeedijk, Amsterdam werkt
Oorspronkelijk gepost door Rogier
Hoe in the Hell kan je zo hard alles bricken ****** nederlandMod-edit Orodin: nare ziekte verwijderd
Kun je ook ff een beetje normaal doen.
Oorspronkelijk gepost door sfinxs1000
Hoe in the Hell kan je zo hard alles bricken ****** nederlandMod-edit Orodin: nare ziekte verwijderd
Kun je ook ff een beetje normaal doen.
Denk dat Rogier gewoon "een beetje" dronken is
Anyway: Nederland kan beter zen koffers pakken want Duitsland steamrolled deze groep toch en 2 keer verliezen = naar huis.
So rigged, Dacht ff betje op Nl heb ik door drukte op de site schijnbaar 2x gebet en lost
Klote man. Pff wat een kansen .. Enig voordeel is dat ik Nederland niet door heb laten gaan in de poule. Maarja..
Oorspronkelijk gepost door Lamapalooza
Ik was voor Denemarken. Hoera hoera.
![]()
Gefeliciteerd in dat geval.
Omg. Zat nog te denken om met die gratis 50 euro bettegoed van Unibet op 0-1 te stemmen ofzo iets geks, uitendelijk 2-0 gebet maar dit had toch niemand verwacht
Obviously doet Nederland ook mee aan die corrupte onderwereld gokzooi. Hoe kun je nou zo vaak missen, dat kan iedereen beter.
T gerucht gaat dat robben z'n eigen auto en huis heeft gebouwd in z'n eentje
+2
Sta gewoon op nummer 2 hoor
Had 1-0 voor Duitsland en Gomez als topscorer! Goed voor 17 punten, alleen ding niet mee voor de sidepot.. Gelukkig heb ik ook een poule met vrienden met inleg van 10 euro en sta ik 1ste !