Ga naar het forum
De pokerstrategy EK...

Meldingen
Alles wissen

De pokerstrategy EK poule

448 Berichten
61 Gebruikers
0 Reacties
25.2 K Weergaven
Krulle37
PokerStrategist

Nice eerste correcte voorspelling voor de poule is binnen. :tongue:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Was even zoeken maar heb puntentelling gevonden.....

Wel erg topheavy (je slaat slag als je uitslag goed hebt) en ook topscorers zijn zwaar belangrijk met 7 punten per goal.

Ben ik blij dat ik Huntelaar toch maar even gewisseld heb _evil:.

Misschien idee om dit schema in 1e post te zetten is wel zo makkelijk aangezien ik er bijna halfuur na gezocht heb :facepalm:.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975 Topicstarter
kokkie1975
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

Wel erg topheavy (je slaat slag als je uitslag goed hebt) en ook topscorers zijn zwaar belangrijk met 7 punten per goal.

Misschien idee om dit schema in 1e post te zetten is wel zo makkelijk aangezien ik er bijna halfuur na gezocht heb :facepalm:.

wordt aangewerkt _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Nederland Duitsland zou wel te gek zijn ja :) Ik kreeg een tip over deze straat in Kerkrade, de ene helft is Duits, de andere Nederlands. Dit is van WK 2010 :) Leuk wat die oranje leeuw doet bij Duitse auto's (Na Nederland Brazilie)

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Ye ned-dui heb ik als finale, wel duitsers winnen obv. :tongue:

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975 Topicstarter
kokkie1975
PokerStrategist

In de openingspost de definitieve deelnemerslijst en natuurlijk de prijzen

Beantwoorden
Citeren
Krulle37
PokerStrategist

Netjes

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975 Topicstarter
kokkie1975
PokerStrategist

[IMGM] [/IMGM]

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door kokkie1975

Oorspronkelijk gepost door pcbeem

wordt aangewerkt _biggrin:

Scheelt me heel wat zoekwerk ;).

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

tbh vind ik t idd ook vrij zwaar met de precieze uitslag enzo, maargoed, high variance it will be. had t al gelezen toen we dit startten en alsnog agreed to take part, dusja, best :P

moet wel zeggen dat de poule van 2010 beter was qua opzet dacht ik dan toch ^^

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

ik ging slapen toen het 1-1 stond, en polen met een man meer.. dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het precies 2-1 zou worden zoals ik voorspeld had. jammer, en Rusland-Tsjechië had ik eerst 3-1, maar toen ik ergens las dat Rusland een stuk defensiever speelt dan in 2008 had ik daar 1-0 van gemaakt :S... Hopen maar dat Nederland - Denemarken 2 - 0 wordt, anders maak ik geen schijn van kans meer in deze poule...

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Ik dacht al hoe kan ik nou al 10 punten hebben, maar 7 voor een of andere Rus die ik als topscoorder had :D

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Nvm

Verkeerd begrepen :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rogier
tbh vind ik t idd ook vrij zwaar met de precieze uitslag enzo, maargoed, high variance it will be. had t al gelezen toen we dit startten en alsnog agreed to take part, dusja, best :P

moet wel zeggen dat de poule van 2010 beter was qua opzet dacht ik dan toch ^^

Nou ik heb het denk ik met vele andere gewoon maar ingevuld (ja ik weet het eigen schuld). Op zich vind ik die 10 punten voor goed en 3 voor goede winnaar op zich niet eens zo erg (had denk ik 5 om 3 beter geweest maar goed).

Vooral die topscorers kunnen er in de eerste ronde flink inhakken. Nou dan moet ik maar hopen dan van Persie (ja heb hem toch maar gekozen) en Gomez / Klose (al zou ik niet naar pool kijkend verlies niet erg vinden maar ja kosten me zoveel punten) er flink op los scoren vandaag.

Beantwoorden
Citeren

Sta nu op de 6de plek! :) Niet slecht na een dagje. Heb Lewandovski als topscorer, dus lekker dat hij er eentje inschoot. Jammer dat Polen niet doorzetten de 2de helft met 11 man, waardoor Lewandovski misschien nog een goaltje zou kunnen meepikken. Had wel gistermiddag de uitslag 1-1 veranderd naar 1-0 voor Polen.. Stommerd ben ik ook! Altijd op je eerste ingeving afgaan natuurlijk..

Ben benieuwd naar Nederland straks. Heb een 2-1 voor Nederland! Zou het best kunnen worden denk ik. Denemarken die via een standaard situatie scoort of door een steekbal die tussen Willems en Vlaar gaat waardoor Rommedahl gelanceerd wordt!

Anders wedstrijd Duitsland - Portugal heb ik 1-0 voor Duitsland. Verwacht wel dat Duitsland wint. Maar heb het gevoel dat het meer een 3-2, 3-1 uitslag gaat worden met veel doelpunten. Denk aan een open wedstrijd.

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

ik heb NL - DM 2 - 0 en DL - PO ook 2 - 0

Beantwoorden
Citeren
TimPS
Oldschool Grinder

Mhm, weet niet precies waar ik sta, maar ik denk wel dat ik Polen - Griekenland een 1-1 gelijkspel had gegeven, alsook Rusland een overwinning. Waar zie je de rangschikking precies? :)

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

bij het poule dashboard in "mijn scorito"

Beantwoorden
Citeren
TimPS
Oldschool Grinder

LoL, fail, had blijkbaar 1-O en 2-2 voor een solid 0 punten :D

Beantwoorden
Citeren