Beide wedstrijden van vandaag in 1-1 laten eindiggen. Niet het meest ideale scenario maar houd nog wel alles open. Maarja zoals Rogier al zegt : Fuck the poule en beter verlaan we de Duitsers
ow ow ow, wat krijgen we nou toch.
België staat op kop!
Hulde hulde (voor hoe lang het nog mag duren...)
Groet,
Grote Held.
Vanavond leuke matchen. Stiekem hoop ik op DE & DK. De groep is dan al beslist :p. Duitsland moet door omdat ik fan ben en DK mag wel eens een verrassing zijn.
Heel veel plezier straks guys!!!
EINE ZEIT!!!! laten we deze shippen en lekker verder spelen tot in de finale ♠_biggrin:
Wij gaan zo alvast Portugal - Denemarken kijken zodat we onze odds op runner runner kwartfinale kunnen uitrekenen!
Oorspronkelijk gepost door Rogier
T mag wel zo blijven van me. Kan iemand opzoeken wat ik had als uitslag?
1-2 portugal en 0-3 voor de duitsers
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Heel veel plezier straks guys!!!EINE ZEIT!!!! laten we deze shippen en lekker verder spelen tot in de finale ♠_biggrin:
Wij gaan zo alvast Portugal - Denemarken kijken zodat we onze odds op runner runner kwartfinale kunnen uitrekenen!
We kunnen het. Of ze. Altijd een beladen verschil: 'we' of 'ze'. Maar ik denk dat ze echt kunnen. Als ik nu al pessimistisch moet zijn is er aan die wedstrijd ook niet meer veel. Dus gewoon denken dat het nog kan en en ze nu de kansen afmaken. Al win je met 3-2, nog steeds een winst.
Van mij mag dit ook zo blijven, dan teken ik bij NL voor gelijkspelletje zou imo prima zijn dan. Winst helemaal goed maar weet niet of dat er in gaat zitten.
DUI zal er denk ik ook tevreden mee zijn en "we" hebben dan bijna alles nog in eigen hand.
Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
T mag wel zo blijven van me. Kan iemand opzoeken wat ik had als uitslag?1-2 portugal en 0-3 voor de duitsers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laatste wist ik en hoop obv dat t dat niet word :-P maar leek me meest realistisch
Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
T mag wel zo blijven van me. Kan iemand opzoeken wat ik had als uitslag?1-2 portugal en 0-3 voor de duitsers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laatste wist ik en hoop obv dat t dat niet word :-P maar leek me meest realistisch
Wow, wat ben jij bescheiden voor en nler!
Opstelling Oranje: Stekelenburg; Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Willems; Van Bommel, De Jong; Robben, Sneijder, Afellay; Van Persie
een uur kan nog best lang duren
Daarnet nog anderhalf uur maar voor mijn gevoel 2 uur terug
De 4e 0 op rij maar deze pak ik met alle soorten van genoegen en ook een 5e pak ik ook graag als dat betekend dat NL wint ♠_evil:. Moet nu even niet aan korte termijn denken maar juist de lange, lijkt nog op poker zo een poule ook ♠_biggrin:.
Of laat van Persie er maar 2 maken en Klose / Gomez de enige Duitse goal ;).