Ga naar het forum
De pokerstrategy EK...

Meldingen
Alles wissen

De pokerstrategy EK poule

448 Berichten
61 Gebruikers
0 Reacties
25.2 K Weergaven
kokkie1975 Topicstarter
kokkie1975
PokerStrategist

Willems nog te ligt voor dit niveau, zeker met Mathijsen naast zich die hem niet kan ondersteunen. Mede ook om dat van Bommel echt een draak van een wedstrijd speelt en veel te veel vrijheid op het middenveld weggeeft.

van marwijk kan zijn koffers pakken en laatste wedstrijd tegen portugal gewoon alle wissel spelers in het veld ZZ.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

idd

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

enige positieve is dat ik van persie en gomez als topscorers heb

Beantwoorden
Citeren
Mstlc
Oldschool Grinder

Gomez => wereldspits. Die 1ste goal, pure klasse.

& Robben: sad sad person. Echt te triest voor woorden die actie bij zijn wissel.

Beantwoorden
Citeren
Chivaz1
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Mstlc

& Robben: sad sad person. Echt te triest voor woorden die actie bij zijn wissel.

wat een onzin, hij gaat er snel uit zodat er geen tijdsverlies is, en hij is een beetje teleurgesteld. logisch

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Chivaz1

wat een onzin, hij gaat er snel uit zodat er geen tijdsverlies is, en hij is een beetje teleurgesteld. logisch

True,

Dacht ik trouwens als enige lichtpunt punten te scoren met Gomez en 2-1 als voorspelde uitslag, schijnt half pokerstrategy dit te hebben bedacht... :(

Beantwoorden
Citeren
12disciples
PokerStrategist

Net nog even de wissel gezien. Dit is zeker geen teleurstelling. Dit is op en top arrogantie, zoals deze meneer al vaker heeft laten zien. Hij presteert al een hele tijd zwaar onder de maat, probeert te vaak een schot uit de tweede lijn terwijl er spelers vrij staan met een veel betere positie.
Wie slecht presteert wordt vervangen, simpel!! Oftewel, zoals al is gemeld hier:
Basiselftal eruit, reserve erin tegen Portugal.

Hoe dan ook, zwaar trieste prestatie voor jongetjes die zoveel verdienen.

Beantwoorden
Citeren
GTObeatme
Oldschool Grinder

:heart: :heart:

:heart: :heart:

Beantwoorden
Citeren

Gay much?

;)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Tsja wat zal ik zeggen; koop niks voor die 21 punten nu mijn EK (ja weet het was optimistisch) op randje van uitschakeling hangt. Enige dat ik nog kan hopen is dat NL toch het stuntje pakt of dat Duitsland wel finale haalt maar niet wint en Spanje er in halve finale er uit vliegt.

Kortom ben dus kansloos :facepalm:.

Beantwoorden
Citeren
Mstlc
Oldschool Grinder

Yeah right... elke andere speler in dat elftal misschien maar no way dat dat bij Robben het geval is. Dat ostentatief over de afsluiting springen alleen al, gewoon echt van "kijk naar mij!!! Kijk wat voor onrecht mij word aangedaan door die trainer...".

Robben is echt ZWAAR overrated. Geen enkele speler moet met dat soort attitude afkomen maar hij zeker niet, daar is hij belange na niet goed voor + dat zijn wedstrijd gisteren ook gewoon slecht was.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

....Robben is echt ZWAAR overrated. Geen enkele speler moet met dat soort attitude afkomen maar hij zeker niet, daar is hij belange na niet goed voor + dat zijn wedstrijd gisteren ook gewoon slecht was.

Nee, spelertje van niets. Dat het nu niet lukt wil niet zeggen dat hij overrated is (idem Van Persie). Jij weleens gekocht door Chelsea, Real of Bayern? Tuurlijk heeft/had hij vervelende trekjes, maar zo ken ik er nog 100

Beantwoorden
Citeren
Mstlc
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door mvd1978

....Robben is echt ZWAAR overrated. Geen enkele speler moet met dat soort attitude afkomen maar hij zeker niet, daar is hij belange na niet goed voor + dat zijn wedstrijd gisteren ook gewoon slecht was.

Nee, spelertje van niets. Dat het nu niet lukt wil niet zeggen dat hij overrated is (idem Van Persie). Jij weleens gekocht door Chelsea, Real of Bayern? Tuurlijk heeft/had hij vervelende trekjes, maar zo ken ik er nog 100

Ik heb niet gezegd spelertje van niets, ik zeg dat hij overrated is. Groot verschil. Het heeft geduurd tot hij in de zwakkere Duitse competitie ging spelen dat hij echt potten kon breken... vergelijk hem ook aub niet met Van Persie. Van Persie carried Arsenal bijna op zichzelf naar de 3de plaats in de BPL, Robben is omringd door een team vol super spelers (Ribery, Gomez, Sweinsteiger, Lahm...) en dan nog moeten ze het daar afleggen tegen een team dat intrinsiek op bijna elke positie voor hen moet onderdoen.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

aight, zal toch ff commentaar geven.

zoals gewoonlijk superhard oneens met robben rechts affelay links, dit in de 1e plaats omdat wie je dan ook in de spits zet, die geen enkele bal gaat krijgen.
Dit kan je ook mooi terug zien nadat er bij NL gewisseld was en robben links kwam (ook al speelden we toen ook gewoon aanvallender, er kwamen iig ballen de 16 in die er eerder nooit kwamen).

Voorderest tilt robben me met zn eeuwige " kom naar binnen toe en ga voor t schot van 20-25 meter" gezien t echt overkomt alsof ie zon one trick pony is, maargoed das t enige wat ie kan in dit systeem. Robben in topvorm scoort er zo een paar, maar als ie niet zn topvorm heeft is ie gewoon waardeloos op die positie.

Terechte wissel ook van Van Bommel en Affelay, niks op aan te merken.

Ik hoop dat Narsingh een kans gaat krijgen als invaller voor Robben/Ibi. gast heeft echt een superseizoen gedraaid, robben is niet in supervorm en ibi is qua wedstrijdritme nergens

Dat de verdediging schijt is, weten we :P dus daar hoef je geen argument over te hebben over hoe je dat kan fixen. allicht verzuipt willems en is de rest ook niet topclub waardig.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ben echt de weg kwijt, al 6 wedstrijden op rij geen punten gehaald op basis van uitslagen behalve die 21 van gisteren die ik liever niet had gehad......

Lijkt wel of ik geen scores meer goed mag hebben. Had Italië op winst en die domineerde 1e helft ook gewoon. Maar ja 1x niet opletten en weer een 1-1 tegen :facepalm:.

Nou Spanje moet toch wel winnen van Ierland (bij voorkeur met 3-1 en wat goals van Torres) anders weet ik het ook niet meer........

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Jeuh 7 punten :].

Beantwoorden
Citeren

Beter scoort silva een paar keer...

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door BadassBart

:)

Beantwoorden
Citeren
K2AA72
Elite Grinder

BOOM 10 punten voor 4-0...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

:)

Nog beter dat Torres er nog eentje maakte :], BOOM 17 punten en weer in top 5!!

Beantwoorden
Citeren