Oorspronkelijk gepost door olram6
Gaaf, alhoewel ik hem toch niet win!
De reversed psychological leveling has begun ♠_biggrin:
Gaaf, alhoewel ik hem toch niet win!
De reversed psychological leveling has begun ♠_biggrin:
Ik heb op die website mijn voorspelling gedaan, mijn naam is vlierhuis daar.
Die 10 zal ik straks even overmaken, heb geen geld meer op stars, dus moet dit eerst ff overboeken
Ik moest deze week nog aan mijn collega's vragen of het nou het EK of het WK was...
Dus, hierbij doe ik mee as poule vis!
Nick: Borr.
Oorspronkelijk gepost door Borr
Ik moest deze week nog aan mijn collega's vragen of het nou het EK of het WK was...Dus, hierbij doe ik mee as poule vis!
Nick: Borr.
Als het antwoord WK was, nodig hem dan ook maar uit ♠_evil:
Oorspronkelijk gepost door TimPSAls het antwoord WK was, nodig hem dan ook maar uit ♠_evil:
In dat geval geen extra uitnodiging!
De voorspellingen zitten erin. Met nog bijna een uur speling. Ik heb werkelijk geen idee waarom ik wat heb ingevuld. Maar nederland gaat wel de groepsfase overleven!
Ik heb me zojuist ook aangemeld voor de subleague van PS, doe alleen voor de lol mee en niet voor het geld.
Op Scorito is mijn naam PaulvanSon.
In!
Voorspelling op de valreep ingevuld, maar ik doe eveneens mee voor spek en bonen. Gewoon omdat het kan. En omdat het leuk is om die poule gewoon ontzettend te shippen en dan in de spiegel mijn eigen gezicht te zien omdat 't me geen drol oplevert
Oorspronkelijk gepost door K2AA72
inschrijving gesloten nu.... 200 dollar in de sidepoule?
ga als ik klaar ben met mn sessie alles ff op een rijtje zz
bijna iedereen voorspelt de finale Nederland - Duitsland
Zou gaaf zijn
Zolang we die winnen dan tenminste...
Mijn eigen voorspelling is trouwens NED - SPA, omdat in mijn poulevoorspellingen Spanje in de halve finale tegen Duitsland staat.
Oorspronkelijk gepost door TimPS
Gaaf, alhoewel ik hem toch niet win!De reversed psychological leveling has begun ♠_biggrin:
Haha inderdaad
Oorspronkelijk gepost door Orodin
bijna iedereen voorspelt de finale Nederland - DuitslandZou gaaf zijn
Zolang we die winnen dan tenminste...
Mijn eigen voorspelling is trouwens NED - SPA, omdat in mijn poulevoorspellingen Spanje in de halve finale tegen Duitsland staat.
Haha en ik heb Duitsland - Spanje als finale
Al heb ik obv liever Nederland - Duitsland
polen is beter dan verwacht. van griekenland had ik totaal geen verwachtingen, maar van polen wist ik ook vrij weinig gezien ze eig geen echte wedstrijden hebben gespeeld.
lewandovski is natuurlijk een beest, szczesny en wasilevski ook (en Rybus...) maar voorderest is t 1 mysterie.
heb spanje-duitsland als finale, al kan ik natuurlijk ook prima leven met nederland - oekraine ofzo
edit:lol wtf gooit polen dit weg, gayyyy
Ja fuck, ik had vlak na de rode kaart voor Griekenland 5 euro ingezet op Griekenland tegen 51:1 odds, mist die idioot zijn penalty.. tilt
dat is altijd met die openingswedstrijden, gelijkspel. Hoewel Griekenland veel beter zijn, met name in de spelhervattingen.