@Baggersmurf,
Maar wij gaan na onze borrel gewoon Sanctuary verdedigen neem ik aan?
@Baggersmurf,
Maar wij gaan na onze borrel gewoon Sanctuary verdedigen neem ik aan?
Oorspronkelijk gepost door Infie
Wauw, dan heb je vast sooooooooo veel van het spel gezien.
genoeg om te zeggen dat het overrated is
er zit geen enkele innovatie in
En zoiets kan je pas beweren zodra het volledige spel uit is. Nu heb je nog 0,0 argumenten.
Oorspronkelijk gepost door noisecore
Oorspronkelijk gepost door Infie
Wauw, dan heb je vast sooooooooo veel van het spel gezien.genoeg om te zeggen dat het overrated is
er zit geen enkele innovatie in
Van de ene kant is het jammer dat je tegenwoordig inderdaad weinig innovatie ziet in de AAA games. Aan de andere kant: if it ain't broken, don't fix it!
euhh ja ik heb t liefst weinig veranderingen hoor. Dat je skills system en drop system anders is is al wild genoeg!!
veel games zijn totaal de crack in geholpen imo door 'verbeteringen'
Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
euhh ja ik heb t liefst weinig veranderingen hoor. Dat je skills system en drop system anders is is al wild genoeg!!veel games zijn totaal de crack in geholpen imo door 'verbeteringen'
nee maar ik bedoel diablo 1 was inovatief in zijn tijd, WoW ook.
Zo'n game is D3 jammergenoeg niet.
jaa oke das waar
maar als je een totaal andere game wil kan je netzogoed n ander spel kopen
persoonlijk vind ik t nice dat t wel vergelijkbaar met 1/2 blijft. Maar iedereen ofc zn mening!
Heeft iemand ervaring met RandyRun? Zie dat de key daar te pre-orderen is voor €46,99. Scheelt toch weer €13,- t.o.v. de digitale download bij Blizzard zelf. Wou hem eerst via Amazon.co.uk kopen, maar daar lijkt hij niet meer beschikbaar te zijn.
Alleen dat muziekje al...idd: if its not broken, don't fix it! Nu al zin om een kleine LAN aan te leggen, shoarma bestellen en kratje bier erbij, lekker dungeons clearen!! Weten jullie wel hoe gezellig dat is!!
Oorspronkelijk gepost door Pstrats
Heeft iemand ervaring met RandyRun? Zie dat de key daar te pre-orderen is voor €46,99. Scheelt toch weer €13,- t.o.v. de digitale download bij Blizzard zelf. Wou hem eerst via Amazon.co.uk kopen, maar daar lijkt hij niet meer beschikbaar te zijn.
Besloten om hem HIER te kopen voor €44,99. Winkel krijgt goede recensies op het internet en nog €2 goedkoper.
Ik heb al gekocht bij randyrun. Goeie ervaring mee ! Maak wel dat je betaald met visa of paysaftcard. Anders kan het wel even duren voor je u key in mail krijgt.
vriend van me runt daar de diablo2 afdeling + de WoW afdeling, is legit
Gisteren toch via RandyRun gekocht omdat hij opeens niet meer op voorraad was bij gamekey. Vanmiddag mijn key ontvangen en toegevoegd aan mijn battlenet account. Zonder problemen. Nog 24 uur....kan niet wachten.
Reference: Epic dag
Oorspronkelijk gepost door cowboykoen
Ja voor mij is dit toch ook wel n epic day die als friday voelt![]()
En als afsluiter uiteraard weer 15 minutes sit out vandaag
![]()
![]()
Yeah, Diablo-life, here i come
looking forward to it
STRESS! Nog maar een paar uur om te besluiten of het een Barbarian of Monk gaat worden.
♠_biggrin:
Nog eventjes,
Wat vinden jullie trouwens van het real money auction house?
Leuke manier om wat bij te verdienen als je veel gaat grinden....
Oorspronkelijk gepost door Lanfear81
Reference: Epic dagOorspronkelijk gepost door cowboykoen
Ja voor mij is dit toch ook wel n epic day die als friday voelt![]()
En als afsluiter uiteraard weer 15 minutes sit out vandaag
![]()
![]()
Yeah, Diablo-life, here i come
looking forward to it
hahahaha
nice1
Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986
Nog eventjes,Wat vinden jullie trouwens van het real money auction house?
Leuke manier om wat bij te verdienen als je veel gaat grinden....
is leuke manier maar zoveel zal het nu ook niet worden denk ik.
heb er lang zitten aan te twijfelen, maar denk dat ik ga passen, anders komt er helemaal geen poker meer van past. Heb de Open beta gespeeld, en kmoet zeggen vrij adicting ! in 2 dagen 4chars maxed, aan dat tempo zit ik weer bossruns te doen 80u/week.
meh zuigt, men zus en schoonbroer hebben hun d3 al gekocht en is idd lekker chill om met party van 4 man , kratje bier en een pitta gewoon lekker samen levels te clearen.