Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen
381 Berichten
54 Gebruikers
0 Reacties
30.4 K Weergaven

Oorspronkelijk gepost door solartje
heb er lang zitten aan te twijfelen, maar denk dat ik ga passen, anders komt er helemaal geen poker meer van past. Heb de Open beta gespeeld, en kmoet zeggen vrij adicting ! in 2 dagen 4chars maxed, aan dat tempo zit ik weer bossruns te doen 80u/week.

meh zuigt, men zus en schoonbroer hebben hun d3 al gekocht en is idd lekker chill om met party van 4 man , kratje bier en een pitta gewoon lekker samen levels te clearen.

Speel dan gewoon casual? Of kan je dat niet? :P

Beantwoorden
Citeren
Nivlem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Infie

heb er lang zitten aan te twijfelen, maar denk dat ik ga passen, anders komt er helemaal geen poker meer van past. Heb de Open beta gespeeld, en kmoet zeggen vrij adicting ! in 2 dagen 4chars maxed, aan dat tempo zit ik weer bossruns te doen 80u/week.

meh zuigt, men zus en schoonbroer hebben hun d3 al gekocht en is idd lekker chill om met party van 4 man , kratje bier en een pitta gewoon lekker samen levels te clearen.

Casual gamen, dat gaat niet in mijn wereld! :(

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Roodbaars1986
Nog eventjes,

Wat vinden jullie trouwens van het real money auction house?
Leuke manier om wat bij te verdienen als je veel gaat grinden....

HIER staat wel een interessant artikel over het RMAH. Vraag me af of het echt interessant wordt. Waarschijnlijk niet voor low-cost items vanwege de standaard fee van $1. Daarnaast is je deposit ook in echte $$ dus als je item niet verkoopt ben je ook de sjaak. Niet te vergeten dat je ook nog een 15% fee moet betalen als je uit wilt laten cashen naar PayPal. De tijd zal het uitwijzen, maar ik denk niet dat het big business wordt.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Infie

dit is ofwel een troll, of een post van iemand die nog nooit diablo heeft gespeeld :tongue:

Beantwoorden
Citeren

:D

Beantwoorden
Citeren
rogervieri
PokerStrategist

Ja, echt gezellig, veel zin in! Leukste is als ze op n aerobed blijven crashen, dan kan je blijven spelen totdat je van je stoel valt!:-P

Beantwoorden
Citeren
Samwise90
PokerStrategist

weg school :(

Btw ik ben een diablo vis, nog nooit gespeeld. Welke class moet ik beginnen en waar moet ik op letten om het asap onder de knie te krijgen? In WoW hield ik vooral van Warrior / rogue kinda classes

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

gewoon de wizzard en zo'n sterk mogelijke piew piew kweken, en sojs aan mij geven want die zijn niks waard :)

Beantwoorden
Citeren

Heb ook nog nooit Diablo gespeeld, maar ik ga voor de Barbarian. Van wat ik gezien heb is het een wandelende staafmixer die zich een weg door de mobs heen beukt. Ideale class voor de tiltmomentjes. :P

Beantwoorden
Citeren
misipokeraar
PokerStrategist

Wie gaan er straks om 12 uur spelen en hebben zin om een party aan te maken? ik heb zelf ook nog nooit diablo gespeeld, zit wel al een maand beta filmpjes te bekijken op youtube :D

Twijfel zelf nog tussen zo'n beetje alle classes... lastige keuze haha

Beantwoorden
Citeren
Yoghi
BlackMember

Ik kan vandaag al spelen :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Ik heb hem ook al geïnstalleerd. Ben benieuwd wat ik er van vind. Ik hoop dat ik een mooi personage kan maken. Het wordt zeker een vrouw, klasse weet ik nog niet :P.

Beantwoorden
Citeren

ik speel straks tot morgen nacht add me maar op battlenet erdw#2491

Beantwoorden
Citeren

De redbull staat klaar, let's go!

Beantwoorden
Citeren
Beantwoorden
Citeren
rogervieri
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door caroline29632
Ik heb hem ook al geïnstalleerd. Ben benieuwd wat ik er van vind. Ik hoop dat ik een mooi personage kan maken. Het wordt zeker een vrouw, klasse weet ik nog niet :P.

Vrouwelijke Archers zijn ongelofelijk kickass!

Beantwoorden
Citeren
Twisted1984
Elite Grinder

Hij komt bij mij woensdag binnen, goede timing want morgen ga ik van 's ochtends tot en met 's avonds klussen :).

Beantwoorden
Citeren

Pfff....kan ook niet kiezen. In WoW loste ik dit op door 4 accounts te multiboxen. :) Jammer dat er geen nerd-class is. Zou het beste bij me passen. _biggrin:

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

Topic is stil...

Heeft iedereen kunnen inloggen?

Beantwoorden
Citeren

Hell no, drukte nog wel op 0.00, maar half europa wil spelen denk ik. :D

Beantwoorden
Citeren