Bam
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Damn zo lang hebben we onder Hiddink nog niet voorgestaan![]()
Damn zo lang hebben we onder Hiddink nog niet voorgestaan![]()
Dat is niet zo moeilijk mocht zijn eerdere carrière als bondscoach niet meetellen, maar nu het 3-0 is zal Nederland normaal gesproken 85 minuten op voorsprong blijven en weet niet of Louis van Gaal dat een wedstrijd gelukt is als bondscoach
Even voor de zekerheid ....
Die spelers met die oranje kleuren is toch nederland ofnie??
Nu hopen dat IJsland vanavond ook wint en dan hebben we alles weer in eigen hand :]. (vond Tsjechië slechter dan IJsland dus daar sta ik liever 3 punten op achter ♠_biggrin: )
Weet iemand toevallig waar ik live-stream tussen Tsjechie en IJsland kan vinden?
Edit: Enkele links gevonden via google. Nu effe afwachten of die echt live gaan uitzenden.
.
Nu hopen dat IJsland vanavond ook wint en dan hebben we alles weer in eigen hand :]. (vond Tsjechië slechter dan IJsland dus daar sta ik liever 3 punten op achter ♠_biggrin: )
Tsjechië heeft met 2-1 gewonnen. Al zal het Nederlands elftal eerst zelf moeten blijven presteren om de 2de of 1ste plek te behalen in de groep om de play-offs te ontwijken en rechtstreeks te kwalificeren.
Beste 3e plek zou evt. ook genoeg zijn maar goed we krijgen de nr1 en nr2 nog thuis dus alles gewoon nog in eigen hand. 6x winnen en dan wordt je sowieso 2e in poule en denk ook nog kans op 1e plek.
Beste 3e plek zou evt. ook genoeg zijn maar goed we krijgen de nr1 en nr2 nog thuis dus alles gewoon nog in eigen hand. 6x winnen en dan wordt je sowieso 2e in poule en denk ook nog kans op 1e plek.
Je moet die bal niet in de hand nemen, want dan is het 'hands'....
Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Ik vind het eigenlijk wel weer eens leuk dat de kwalificatiepoule zo spannend is.
Dat is zo. Al heb ik liever een spannend EK dan een spannende kwalificatiepoule dat we ons met de hakken over de sloot kwalificeren