goeie speler toch, top3 speler in de eredivisie (samen met Maher en Djurizic)
Ik begin me nu maar neer te leggen bij een maximale 2e plek.
Ik loop bijna iedere ronde wel iets in tot Bony het weer op heupen krijgt met 2 goals en dan sta ik weer terug bij af.
Overleef deze week zelfs een schorsing van mijn nr 1 spits maar het mag nog niet baten en die 100 puntjes die ik per week pak is te weinig.
Als ik beetje reeel ben is max 2e plek waarop ik nu 800 punten achter sta en zelf dat zie ik niet gebeuren maja moet me toch ergens op richten he :coolface:.
Tot slot sta ik ook op drempel van top 1000 terwijl ik in winterstop nog maar ergens rond top 3000 stond dus doe wel iets goed maar die Bony :rage:.
Bony doet niet mee en ik ros ineens 500 punten van mijn achterstand af kan toch haast geen toeval zijn. Maar goed achterstand is kansloos met 1000 punten dus maak me weinig illusies ga nog voor een 3e plek en misschien algemeen nog top 500 maar meer zit er gewoon niet in........
Gefeliciteerd!!
Gegokt met Bony en gewonnen he
Voor mezelf net nog 3e plek eruit gehaald dus leuke sprong gemaakt in 2e helft maar ja achterstand was gewoon te groot.........
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Gefeliciteerd!!Gegokt met Bony en gewonnen he
![]()
Voor mezelf net nog 3e plek eruit gehaald dus leuke sprong gemaakt in 2e helft maar ja achterstand was gewoon te groot.........
Thanks!
Nou ja..gegokt.. tbh gewoon in de winterstop compleet vergeten transfers door te voeren. Of ik hem er anders had uitgehaald, weet ik niet, had er nog niet echt plannen over. Maar de beste man heeft wel ongeveer 1/3 van mijn punten gehaald