Ga naar het forum
Eredivisie 2012/201...

Meldingen
Alles wissen

Eredivisie 2012/2013 poule

107 Berichten
19 Gebruikers
0 Reacties
10.8 K Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik ben ook even aan het shoppen geweest en wat rotte appels uit mijn team verwijderd :].

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Heb alles totaal anders gedaan, veel meer in de aanval geïnvesteerd, omdat daar de punten te halen zijn als je het mij vraagt. Kreeg alleen daarstraks een mail dat me nieuwe team niet opgeslagen was door een fout bij Scorito, dus van de week weer eens opnieuw shoppen.

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

En ook op Scorito zet me downswing zich voort, deze week kon je kijken naar de wedstrijden en aan de hand daarvan je spelers selecteren. PSV - PEC Zwolle, FC Twente - RKC, dus 4 spelers van PSV en 4 van Twente, verliezen die facking kneuzen uit Eindhoven van Zwolle :facepalm:

Edit: Hahaha 2 van me 4 spelers van PSV blijken niet eens gespeeld te hebben. Kijk altijd op fcupdate wie er buitenspel staan, stond Narsingh niet bij, maar die ligt er 6 maanden uit, faal van mij :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik dacht ook goede wissels gemaakt te hebben maar er druppelen steeds meer spelers binnen die ineens niet blijken te spelen.......... :facepalm:

Mis nu al weer twee spitsen wist dat er ene licht geblesseerd was maar nu krijgen ze bij Heracles ook nog het idee dat ze Ajax / Feyenoord / PSV etc zijn en dat ze hun beste spelers op de bank kunnen zetten omdat ze niet bij willen tekenen.

Na het weekend toch nog maar een keertje kijken of ik nog wat kan schuiven.

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Je kan deze en volgende week heel je team aanpassen op de wedstrijden hè, want je kan tot 1 februari wisselen met je spelers.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja en dan net zo als jou 4 spelers van PSV opstellen die vervolgens niks pakken :coolface:, nee ik spreid liever mijn risico een beetje

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

mmmmmmmmm zo maar is kijken hoe ik er voorsta en of het nog zin heeft om wat aanpassingen te doen.
Dan gelijk ook maar voor alle resterende weken een team opstellen, aangezien de kans weer groot is dat ik het op een gegeven moment ga vergeten :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ja en dan net zo als jou 4 spelers van PSV opstellen die vervolgens niks pakken :coolface:, nee ik spreid liever mijn risico een beetje

Hahaa ja gewoon doen, loop ik tenminste niet zoveel achter :P

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik moet vaker mijn team omgooien, sta nu zelfs in de min, nog wel 6 man tegemoet dus daar moet nog wel wat uitkomen.

Als ik mijn oude team had laten staan had ik iig nog punten.

Maar goed op lange termijn gaat mijn huidige team (dat ik al weer om heb moeten gooien) meer scoren dat weet ik zeker.

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Ik had Fisscher in me nieuwe selectie, maar voor vandaag had ik hem er nog even uitgelaten :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Kom nog net in de plus maar als weinig punten inhoud dat mijn cluppie goede zaken doet mag dat vaker gebeuren _evil:.

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Doen er toevallig ook mensen mee met die Australian Open Poule op Scorito? Ik sta 6e van iedereen :P

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Als er mensen zijn die (al) meedoen met het nieuwe weekspel op scorito, kunnen zij zich aanmelden voor de pool 'PokerStrategy'. Kan ik nogmaals laten zien dat ik de beste ben. :coolface:

www.scorito.com/weekspel2012/pokerstrategy

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door TheErwin
Als er mensen zijn die (al) meedoen met het nieuwe weekspel op scorito, kunnen zij zich aanmelden voor de pool 'PokerStrategy'. Kan ik nogmaals laten zien dat ik de beste ben. :coolface:

moet je wel de aanmelding accepteren :coolface:

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik heb het maar opgegeven, denk je dat je je team enorm hebt versterkt en dan kom je zwaar onder gemiddelde qua punten. Denk dat ik me max op top 5 kan richten meer zit er echt niet in.

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door kokkie1975

Oorspronkelijk gepost door TheErwin

moet je wel de aanmelding accepteren :coolface:

Ik had al paar keer gekeken en dacht niemand wil meedoen, maar ik keek verkeerd :facepalm: Nu zit je erin.

Nog meer mensen die dit aandurven?

@pcbeem; klinkt bekend, daarom ga ik nu dat andere maar proberen.

Bij de Australian open poule ben ik uiteindelijk 7e geworden van iedereen. Schoenmaker hou je bij je leest xD

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Yeah eindelijk goede week met 600 nog wat punten en ruim boven AVG: nog een paar van zulke weken en het kan nog maar vrees dat dit niet iedere week zo zal gaan.......

Beantwoorden
Citeren
TheErwin
Oldschool Grinder

Geen hoop krijgen beem, dat was maar eenmalig :f_grin:

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

damn we hadden in het begin die weddenschap af moeten sluiten :D ik sta 1k punten voor op jullie, beem en erwin:O

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Het is nog niet gedaan he, 300 punten ingelopen :].

En qua team 3 goede spitsen, scorend middenveld dus moet nog wel wat meer van zulke weken kan halen. Maar goed op papier wordt niet gespeeld zeggen ze dan........

Beantwoorden
Citeren