Ga naar het forum
Eredivisie Topcoach...

Meldingen
Alles wissen

Eredivisie Topcoach poule 2013

164 Berichten
19 Gebruikers
0 Reacties
25.6 K Weergaven
kokkie1975
PokerStrategist

heb ook nog paar aanpassingen doorgevoerd.
zal dr zoals gebruikelijk wel weer spijt van krijgen :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen zien. Heb zelf nog niks gewijzigd ;)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door kokkie1975
heb ook nog paar aanpassingen doorgevoerd.
zal dr zoals gebruikelijk wel weer spijt van krijgen :D

Je weet wat ze zeggen he, never change a winning team _evil:.

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

^^Met al die verrassende uitslagen van gisteren was het denk ik in dit geval wél beter geweest een 'winning team' te veranderen ;)

Cambuur - Groningen (4-1)
NEC - Zwolle (1-5)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Laat ik het zo zeggen een speler van NEC ga ik maar niet opstellen :].

Doet mijn Nijmeegse hart (ben er geboren) toch wel beetje pijn _frown:.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door mvd1978
^^Met al die verrassende uitslagen van gisteren was het denk ik in dit geval wél beter geweest een 'winning team' te veranderen ;)

Cambuur - Groningen (4-1)
NEC - Zwolle (1-5)

Dat Zwolle won was voor mij geen verrassing. Dat kon je wel zien aankomen, want NEC is slecht begonnen en Zwolle is geweldig bezig tot nu toe.
Dat Cambuur gewonnen heeft van Groningen op het kunstgrasveld is ook niet eens zo heel verrassend.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik denk dat ik wel redelijk tevreden ben met hoe mijn team er nu uit ziet. Alles wat ik geselecteerd hebt speelt en met deze ronde van 1256 punten (en bijkomende 1e plek in tussenstand) ben ik dik tevreden :].

p.s. inschrijven kan nog steeds _evil:

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Ik denk dat ik wel redelijk tevreden ben met hoe mijn team er nu uit ziet. Alles wat ik geselecteerd hebt speelt en met deze ronde van 1256 punten (en bijkomende 1e plek in tussenstand) ben ik dik tevreden :].

p.s. inschrijven kan nog steeds _evil:

Iedereen die zoveel punten had, had pelle als aanvoerder met zijn hattrickje :D

nog steeds aan het twijfelen of ik hem neem though, 12M is zo duur :(

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Is inderdaad een dure speler, maar hij levert over het algemeen wel veel punten op. Net als Finnbogason bijna elke week goed voor veel punten ;)

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Is inderdaad een dure speler, maar hij levert over het algemeen wel veel punten op. Net als Finnbogason bijna elke week goed voor veel punten ;)

ja klopt vandaar de twijfel, finnbogason is maar 6M, dus het wordt moeilijk om daarmee een edge te hebben. Die heeft iedereen wel in zijn team. Mja, ik ga er nog eens over nadenken :)

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Pellè was inderdaad een goede keuze, maar dat was tot afgelopen weekend een slechte keuze. Ben een Feyenoord fan, dus ben behalve blij dat hij in mijn team staat blijer dat we nu eindelijk 3 puntjes hebben.

Hoop op een 2-0 deze donderdag tegen de russen, is ook goed voor het Nederlands voetbal in het algemeen als Feyenoord lekker de Europa League-Poule in kan en puntjes sprokkelen. Nog even en verliezen zelfs de CL voorronde voor plek 2.

FInbogason is momenteel ook zeker goed, maar er is een grote kans dat hij verkocht wordt. Al zeiden ze vrijdag in VI dat Van Basten een soort van afspraak had met Heerenveen dat hij niet verkocht zou worden, maar ja, als het bedrag hoog genoeg is is hij weg. Idem met Aldeweireld van Ajax. Daar komt nog wel een hoger bod voor dan Athletico onlangs gedaan heeft.

Volgend weekend begint het spel dus echt neem ik aan? Op zich vreemd dat ze het hebben ingekort van een heel seizoen naar een half seizoen en van die 17 wedstrijden tellen er maar 12 voor de daadwerkelijke eindstand.

Beter hadden ze het gewoon een seizoen lang gehouden. Een speler speelt een heel seizoen, niet een half seizoen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Neuh volgens mij begint het pas op 14 september officieel, dit weekend ronde 5 daarna interlands en dus duurt het wat langer.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

We zullen zien. Ik sta er op dit moment toch niet heel lekker voor. Dus hopelijk gaat het als het echt van start gaat een stuk beter ;)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Heb de proefperiode dan wel gewonnen maar heb nog enkele vraagtekens die van het weekend ineens op de bank zaten, zal van de week eens gaan kijken of ik daar nog wat aan kan gaan sleutelen.

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Heb de proefperiode dan wel gewonnen maar heb nog enkele vraagtekens die van het weekend ineens op de bank zaten, zal van de week eens gaan kijken of ik daar nog wat aan kan gaan sleutelen.

ja wtf zat die johanson van AZ opeens op de bank :O. Viel mij ook op

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder
Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Voor hetzelfde geld verdwijnt Vermeer ook naar de reservebank binnenkort :pokerface:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nog even kleine reminder -> er kunnen spelers weg zijn gegaan waardoor je team niet meer compleet is. Ik zie in het poolbeheer dat er nog enkele mensen met de status niet ingevuld staan en ik vrees dat daar spelers missen en als die niet aangevuld worden dat die mensen die niet meedoen aan het echt spel.

Dit is de huidige lijst met deelnemers (Scorito nick / PS nick):
- 010Mike010 = Mivaro92 (niet ingevuld)
- appo1979 = appo1979
- bertus48 = bertus48
- daanowntje = daanowntje
- Erik212 = Erik212
- erwintjee = erwintjee
- euroshopper = euroshopper
- ietjepietje = ietjepietje
- Jvbfan = pokerfacie18
- Kidd0Beatrix = Kidd0Beatrix (niet ingevuld)
- kokkie1975 = kokkie1975
- marcelhermus = marcelhermus
- mintberryc = MintberryC
- mvd1978 = mvd1978
- pcbeem = pcbeem
- Playing2Win = Playing2Win
- SDK1987 = SDK1987
- simonstok = jappie166
- Willem103 = Willem103

19 deelnemers; kortom nog een nodig voor de 20 waardoor er prijzen beschikbaar worden gesteld en dat zou toch zonde zijn als we dit net niet halen toch :rage:. Aanmelden kan nog t/m 13 september 20.00 uur dus als je iets van voetbal weet (of niet), pak ff halfuurtje, puzzel wat met spelers en doe gewoon nog even gezellig mee. Je hebt als voordeel dat je al weten welke spelers beetje leuk scoren dus de puzzel is al stukje makkelijker _evil:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik heb mijn team toch nog maar beetje aangepast met speler die iig alle 5 wedstrijden hebben gespeeld en ik heb zelfs bank nog wat weten te versterken terwijl de wissels ongeveer gelijkwaardig zijn dus hoop op iets meer zekerheid op deze manier.

Ik ben bijv. niet helemaal zeker of Johansson van AZ wel gaat spelen, ze hebben daar flink wat aanvallers en misschien ook wel betere. En verder is die Verbeek natuurlijk niet te volgen _evil:.

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Is vandaag de deadline of volgende week?

Beantwoorden
Citeren