Ga naar het forum
Eredivisie Topcoach...

Meldingen
Alles wissen

Eredivisie Topcoach poule 2014

93 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
17.8 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik ben zelf op dit moment redelijk tevreden met mijn team.
Zal eens kijken hoe het volgende week gaat en dan kan ik altijd nog aanpassingen doen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik in grote lijnen ook maar nog niet helemaal tevreden over mijn aanval dus grote kans dat ik nog wat ga schuiven. Nu 2 goede spitsen en eentje die wat matigjes is; scoort af en toe maar niet overdadig veel _frown:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Kon het toch niet laten om nog ff aan mijn team te sleutelen maar ik denk dat ik mijn team iets beter voor elkaar heb zo. Had nu wel erg veel geld op bank / tribune zitten dus dat wat naar beneden gebracht en in een spits gestopt.

p.s. inschrijven kan nog steeds :coolface:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Klein tikje gehad maar heb ook nog 2 Grongen middenvelders (waar 1 in spits staat en 1 soms scoort) te goed dus schade kan nog mee gaan vallen. Maar ja of dat er tegen Twente ook inzit die slagje kunnen slaan weet ik niet.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ging dit weekend wel lekker voor mij.
Dus heb nog geen goede reden gevonden om mijn team aan te passen ;)

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Ben meer bedroeft dat Feyenoord het zo makkelijk liet liggen. In ieder geval mooi dat Vitesse dan ook weer 2 punten liet vallen.

On topic: Ja, jullie gaan goed nu. Zal nog kijken of ik wat kan sleutelen, eerst maar die inhaalpot afwachten.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ach ik liet deze punten graag liggen voor mijn clubbie drie tikken aan concurrentie gegeven binnen week daar verlies ik graag de topcoach proefperiode voor :coolface:.

Ben benieuwd naar vrijdag Feyenoord - Vitesse; altijd leuk als je eerste staat en de nummer 2 en 4 spelen tegen elkaar :pokerface:. Niet dat ik er van uitga dat Ajax ff in Utrecht wint maar er kan gat geslagen worden als dit wel gebeurd.

Beantwoorden
Citeren
NLDPeter
PokerStrategist

komen de punten van de afgelaste wedstrijd er nog bij? mijn halve team speelde daar in.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ja zodra de wedstrijd wordt gespeeld worden de punten aan deze ronde toegevoegd maar het gaat maar om proefperiode dus je hebt er natuurlijk niet veel aan :coolface:.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Laatste bump van mijn kant.

Als je nog mee wilt doen, van het weekend is de laatste proefronde en dan gaat volgende week het spel echt van start.

Dus mocht je nog mee willen doen dan kun je tot 2 februari je team samenstellen. Kortom doe gezellig mee en zet even een team in elkaar :f_cool:.

Beantwoorden
Citeren
marcelhermus
Oldschool Grinder

heb nog even wat aanpassingen gedaan, hopelijk levert dit het gewenste resultaat op :)

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

Tering, net nog ff zitten puzzelen. Ben ik de enige die telkens geld tekort komt, omdat ze in de winterstop echt alles en iedereen duurder hebben gemaakt?

Hoop echt dat ze volgend jaar weer gewoon heel het seizoen 1 competitie doen, want dit is gewoon best kut zo :(

Beantwoorden
Citeren
marcelhermus
Oldschool Grinder

het is eigenlijk een wiskunde spelletje.
hoe krijg je een zo punt kosten optimaal mogelijke formatie.

eerste 11 zijn belangrijkste.
daarna de eerste wissels. als laatste de tribunespelers. zelf heb ik daar 250000 spelertjes staan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad. Al moet je ook rekening mee houden dat je spelers geblesseerd kunnen raken of geschorst worden bij rode kaart of te veel gele kaarten en dan heb je weinig aan je tribune-spelers. Zeker als het allemaal wisselspelers zijn.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Moeizaam begin en dan ook nog vergeten om 2 geschorste spelers op de tribune te zetten :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou het staat nog lekker dicht bij elkaar allemaal dus kan nog alle kanten op.

Ik zit met 2 geblesseerde middenvelders dus moet nu met 4 verdedigers spelen en dat is in NL nou niet bepaald een voordeel dus er zit meer in mijn team.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad. Al had ik liever wat beter begonnen.
Volgende week weer een nieuwe ronde ;)

Beantwoorden
Citeren
mvd1978
PokerStrategist

Gelukkig had volgens mij niemand die 3-2 goed voorspelt, was vergeten een score in te vullen. Ik zie trouwens dat sommige anderen dat ook vergeten waren (zoals PGB).

Aangezien ik Feyenoordfan ben is dit weekend een uitermate goed weekend geweest. En die mid-weekse wedstrijden ook trouwens. Misschien is de titel lastig met 'nog maar' 11 wedstrijden te gaan, de 2e plek zou ook mooi zijn met voorronde CL league. Feyenoord moet even cashen om de laatste beetjes schuld weg te werken. Liever via Europees voetbal dan door talenten te verkopen. Tenzij ze zelf weg willen.

Vraag mij af hoe het gegaan zou zijn als Wijnaldum, Fer en consorten iets langer gebleven waren in dit team.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dan had Feyenoord een leuk team gehad denk ik dat een grote kans heeft om landskampioen te worden. Al is as verbranden turf ;)

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik streep zo nog steeds niet door hoor, Ajax speelt niet lekker de laatste twee weken wel veel bal maar ze maken het niet af. Als dit nog ff doorgaat dan moet ik het nog zien maar het is ook weer zoiets dat zo kan omslaan na goed potje.

Spoiler

uiteraard heb ik het laatste :P

Beantwoorden
Citeren