Weer een matig weekend voor mij.
Bijna al mijn spelers spelen onder de maat de laatste weken.
Volgende week gaat het hopelijk wat beter.
Nou vond mijne ook onder de maat maar toch 1e plek gepakt :coolface:.
Hopelijk snel wat spelers uit ziekenboeg want ik blijf het niet fijn vinden dat ik 4 verdedigers moet opstellen en dus middenvelder waar ik flink in heb geïnvesteerd op bank moet zetten. Heeft me deze ronde bijv. al 75 punten gekost aangezien Chery op bank moet bij gebrek aan middenveld ♠_frown:.
Dit weekend ging wel redelijk.
Al ben ik bang dat mijn sterspeler een schorsing krijgt.
Afgezien dat ik de wedstrijd Twente Feyenoord nou niet echt heb kunnen genieten na die dwalingen, late gelijkmaker en de reactie van Pellè, doet mijn team het ook nog eens voor geen meter
Gelukkig eerste helft van dit spel dan goed gedaan, al wacht ik nog op mijn prijs voor die eerste positie
Zal wel niet meer komen. Afijn, jullie gaan goed! Keep it going.
Moet zelf nog de 3de prijs krijgen. Al speelde ik vooral voor de lol mee.
Verder nog genoeg kansen om hoger te eindigen met nog 9 rondes te gaan.
Tijd ook al geen contact meer met mivaro gehad helaas, laatste wat ik heb gehoord is dat ik evt. als tussenschakel zou gaan fungeren omdat hij geen Stars account heeft.
Qua ronde deze week niet best maar ja aanval scoorde dan ook niks: oogst voor spitsen: 0 goals, 1 assist en gemiste penaltie.
Verder keren er hopelijk volgende week wat spelers terug anders ga ik probleem krijgen :f_cry:.
Nou ik heb twee verdedigers (1x schorsing en 1 blessure) en twee middenvelder die out zijn dus vrees dat het niet veel soeps wordt al lijkt het tot op heden nog mee te vallen.
Heb zelf ook 2 voor een lange tijd in de lappenmand en 1 twijfelgeval.
Hopelijk pakken de wedstrijden van vandaag gunstig uit en dan doe ik weer mee voor de bovenste plaatsen.
Nou ondanks mijn volle ziekenboeg en wissels die niet speelde alsnog 1e plek terug gepakt en nog gaatje gepakt ook. AZ heeft me deze keer gered met goal van verdediger en 2 assist van spits, tnx AZ ♠_cool:.
Het lijkt erop dat ik momenteel voor de eerste plaats van onderen ga.
Al kan er nog veel veranderen als mijn team beter gaat presteren de komende tijd.
Ik lees net dat ik weer middenvelder in ziekenboeg er bij heb wordt nog leuk als er niet wat mensen terugkeren ♠_frown:.
Nou had vorige week 4 man in lappenmand en toen prima score, nu als ik Scorito mag geloven nog maar 1 blessure dus daar zal het niet aan liggen als ik punten laat liggen
Hmm, ik ben wel redelijk hard aan het falen deze ronde
En dan gaat die Pelle ook nog eens allerlei rare dingen doen
Schiet niet echt op zo
Die 4 wedstrijden schorsing vind ik iig niet erg :P, voor winterstop had ik het bagger gevonden maar nu prima.
Ik heb Pelle en 2 geblesseerde spelers op de tribune zitten.
Dus bij mij schiet het ook niet op, maar misschien valt het dit weekend mee voor de verandering
Zo kom ik nooit wat dichterbij in het klassement.
Heb voor de verandering iets meer dan 800 punten gehaald afgelopen weekend en doet de rest het bijna net zo goed of beter
Teams zitten qua aanvallers dicht bij elkaar dus als er relatief weinig middenvelders scoren veranderd er niet veel, ik ben stiekem 100 puntjes uitgelopen :coolface:.
Jij staat er inderdaad goed voor, maar met nog 7 speelrondes te gaan kan er nog genoeg veranderen.
Al moeten de scores bij mij flink omhoog t.o.v. de rest om nog een kans te maken met 1.000 punten achterstand op jouw.
Deze week ben ik zelf voor de verandering 300 punten ingelopen en de rode lantaarn afgegeven. Verder is er eigenlijk weinig veranderd.