Ga naar het forum
Eredivisie Topcoach...

Meldingen
Alles wissen

Eredivisie Topcoach poule 2015-2016

243 Berichten
9 Gebruikers
1 Reacties
16.4 K Weergaven
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Van het weekend staat de Johan Cruijf schaal al weer op het programma en de week erna begint de Eredivisie weer dus tijd om weer een topcoach poule op te zetten.

Meld je aan via deze link en stel je team samen:
http://www.scorito.com/topcoach/topcoach1516/pokerstrategy-nl-be?code=30d00c59-35d3-40ee-8e17-fc3288c0731f

In het kort de regels:
1) Je krijgt een fictief budget van € 47 miljoen.
2) Van dit budget kun je 18 spelers kopen uit de Eredivisie.
3) Per speelronde stel je 11 basisspelers op, 4 wisselspelers en 3 spelers verwijs je naar de tribune.
4) Met je basiselftal en je wisselspelers kun je iedere speelronde punten verdienen op basis van de werkelijke prestaties van deze spelers in de Eredivisie (het scoren van doelpunten, het geven van assists, het tegenhouden van een strafschop etc.).

Het spel begint op 7 augustus met 4 speelrondes zijn proefrondes, de beste van deze 4 proefrondes tellen deze keer mee voor je totaalscore. Het echte spel begint 12 september om 20.00 uur. Voor deze tijd kun je nog transfers doorvoeren, na 12 september kan dat pas weer in de winterstop.

Net als vorig jaar is er weer 2x een statusupgrade te winnen voor de koploper in de winterstop en na het einde van de competitie.

Als je nu een andere naam gebruikt op Scorito.com dan je nickname op PS, gelieve dit door te geven zodat ik je kan toevoegen.

Huidige deelnemers (Scorito nick / PS nick):
- Derk88 = ?????
- kokkie1975 = kokkie1975
- Lefty85 = Lefty85
- mintberryc = MintberryC
- P1uk3d = DeKuip
- paterd = patrickpok3r
- pcbeem = pcbeem
- peterlinnenbank1984 = ?????
- Robby = RobbyTank??
- SDK1987 = SDK1987

(10 deelnemers)

Beantwoorden
Citeren
242 reacties
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik doe ook weer mee en ik heb even de link gefixed. Aangezien die nog niet werkte bij mij :f_wink:

Beantwoorden
Citeren
patrickpok3r
PokerStrategist

vorig jaar met wat maten gedaan. Staat er ook nog een prijzenpot op het programma? wij deden toen iedereen een tientje inleggen nr3 inleg terug nr2 30% van de resterende pot nr1 70% van de pot. Ook wel leuk idee misschien?

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

inn

zal van t weekend een team samenstellen

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door patrickpok3r
vorig jaar met wat maten gedaan. Staat er ook nog een prijzenpot op het programma? wij deden toen iedereen een tientje inleggen nr3 inleg terug nr2 30% van de resterende pot nr1 70% van de pot. Ook wel leuk idee misschien?

Uiteraard ben je vrij om dit te doen, maar voor nu wil ik het als optie houden zodat iedereen mee kan doen zonder dat het iets hoeft te kosten.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Inmiddels hebben we 3 deelnemers.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

BUMP en ook meteen een aankondiging -> ik heb weer een statusupgrade los weten te krijgen voor zowel de koploper in winterstop als na het einde van competitie.

Dus mocht je nog twijfelen doe mee voor dit leuke extraatje!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Misschien leuk om te weten dat als een diamond+ of coach+ lid meedoet natuurlijk geen status-upgrade kan winnen en de prijs naar de nummer 2 gaat. Dat gebeurde vorig seizoen ook. Dus speel ik voor de lol mee :f_wink:

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Misschien ff zorgen dat het een nieuws item wordt ?
Lang niet iedereen leest dit gedeelte van het forum, maar wel bijna iedereen de frontpage. Kan wat extra deelnemers genereren.

Beantwoorden
Citeren
patrickpok3r
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
BUMP en ook meteen een aankondiging -> ik heb weer een statusupgrade los weten te krijgen voor zowel de koploper in winterstop als na het einde van competitie.

Dus mocht je nog twijfelen doe mee voor dit leuke extraatje!!

ik zal hem morgen wel even invullen dat is wel leuk inderdaad!

hoe lang blijft die status aan?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Maandje maar kan ook iets langer zijn, gaat om handmatige upgrade :).

Beantwoorden
Citeren
patrickpok3r
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Maandje maar kan ook iets langer zijn, gaat om handmatige upgrade :).

aah een maandje maar dat is wel jammer....

Ik heb hem ingevuld onder de naam patert

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Kijk dat is mooi dan staan we op 4 deelnemers maar uiteraard is er ruimte voor meer

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Morgenavond om 19.45u sluit de eerste proefronde.
Dus als je voor die tijd wilt meedoen moet je dus opschieten.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ik moest inderdaad nog opschieten, ze vonden het nodig om Kramer 1 miljoen duurder te maken maar goed kon het denk ik wel redelijk opvangen. Weet nog niet of dit al mijn definitieve team is, zeker bank en tribune verdiend nog wat aandacht maar basis staat wel.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Van het weekend zijn er nog twee deelnemers bijgekomen.

Ik ga er van uit dat RobbyT, RobbyTank is?

Daarnaast heeft ook ene Derk88 zich nog aangemeld maar die kan ik zo snel niet plaatsen.

Tot slot als er nog mensen mee willen doen dan kan dit nog steeds, de eerste 4 rondes zijn proefrondes waarvan slechts je beste meetelt dus je kunt nog gewoon inspringen als je wilt.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Toch al een leuk aantal deelnemers. Het zou leuk zijn als we de 10 zouden halen.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Nou de eerste ronde zit er weer op en ik start waar ik vorig jaar eindigde namelijk bovenaan.

Het zit allemaal nog redelijk dicht bij elkaar maar in grote lijnen staat mijn team nu wel, nu maar hopen dat Botteghin niet duurder wordt anders moet ik weer gaan sleutelen.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Het zit allemaal nog redelijk dicht bij elkaar maar in grote lijnen staat mijn team nu wel, nu maar hopen dat Botteghin niet duurder wordt anders moet ik weer gaan sleutelen.

Dat wordt sleutelen :f_tongue:

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Ach zo een grote puzzel was het niet Botteghin er uit en even dure speler er in valt wel mee :P

Beantwoorden
Citeren