Ga naar het forum
Eredivisie Topcoach...

Meldingen
Alles wissen

Eredivisie Topcoach poule 2015-2016

243 Berichten
9 Gebruikers
1 Reacties
16.4 K Weergaven
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Misschien dat ik komende week eens wat aan mijn team moet sleutelen. Het gaat nog niet geweldig, maar misschien gaat het deze week al wat beter.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Ook deze maar gejoined, toch wel geinig om eens aan mee te doen. Geen idee wat een handige strategie is qua spelers opstellen enzo, maar sta voor deze ronde alvast op 976 punten, niet heel slecht volgens mij :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is inderdaad niet slecht. Ik ben benieuwd of ik dat zal halen in 1 weekend in de proefperiode.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Met vier Ajacieden in de basis en Van Hintum en Becker van PEC heb je al snel vrij veel punten. Kom er wel achter dat spelers die tegen elkaar spelen opstellen niet zo heel handig is...

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Je bent neem ik aan P1uk3d? Naja met de huidige punten zou je na proefperiode bovenaan staan!!

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Yep, dat ben ik

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi. Heb zelf meteen vandaag de hele verdediging omgegooid i.v.m. 3 geblesseerden in mijn selectie. Ben benieuwd hoe het zal uitpakken komend weekend.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Als ik zo zie wat DeKuip heeft gescoord moet ik misschien toch nog iets sleutelen al moet ik nog zien of een El Ghazi zo blijft scoren bijv.

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

Voordat ik nog wat ga sleutelen eerst maar even afwachten of er misschien al verplicht gesleuteld moet gaan worden als Scorito morgen de definitieve waarde van alle spelers heeft bepaald.

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Dat zou ook nog zomaar eens kunnen inderdaad, mijn team heeft 2x boven gemiddeld gehandeld maar hopen dat dit niet te veel invloed heeft. Zou het vreemd vinden als ik dan wordt benadeeld terwijl ik gewoon goede keuze gemaakt hebt; als dat het geval is vreemde regel........

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

BELANGRIJK: JE TEAM KAN WIJZIGEN!
Zoals we al eerder hebben gecommuniceerd, worden na speelronde 2 de definitieve waardes (en posities) bepaald van alle spelers. Deze wijzigingen zullen morgen in database worden gevoerd.
De spelers die het betreft, worden in dat geval uit je team verwijderd en je krijgt de oorspronkelijke waarde teruggestort op je rekening. Scorito stuurt je hierover dan een bericht (mits je mailinstellingen dit toestaan).
De reden dat we deze regel hebben ingevoerd, is dat Scorito al een maand vóór de competitiestart de spelers moet waarderen. Op dat moment is echter nog niet bekend welke spelers er op een basisplaats kunnen rekenen en is de transfermarkt nog in volle gang.
Houd er dus rekening mee dat je budget na morgen wat krapper kan gaan aanvoelen!

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

I know maar blijf het onzin vinden........

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Heb ook nog 2 geblesseerde verdedigers in mijn selectie, maar heb niet zo'n zin om Willems eruit te moeten gooien... El Ghazi had ik helaas niet in m'n team zitten, kan me niet voorstellen dat hij zo goed blijft gaan, er is ook veel concurrentie voorin.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Flink wat aanpassingen moeten maken, kwam ineens een paar ton tekort :(

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Miste opeens ook een ton, leuke grappen van Topcoach maar goed denk dat ik er niet veel op achteruit ben gegaan.

Speler op bank iets lager gepakt en op tribune weer iets hoger :P

Beantwoorden
Citeren
kokkie1975
PokerStrategist

pfffff drie lege plekken in m'n selectie.
Wordt weer even puzzelen.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Heb de boel sowieso maar weer omgegooid, je blijft toch lekker puzzelen :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb ook weer moeten puzzelen. Hopelijk blijft het nu wat rustig op de transfermarkt.
Anders kan je de boel weer veranderen.

Beantwoorden
Citeren
MintberryC
PokerStrategist

I'm in (en zal het proberen serieuzer te nemen dan vorig jaar)!!

Iemand die het nog interessant wil maken met een weddenschapje?

Beantwoorden
Citeren
pcbeem Topicstarter
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Leuk dat je meedoet, van mij persoonlijk hoefdt extra inzet niet maar ga niemand tegenhouden :).

Verder zie ik in poule beheer dat team van patrickpok3r nog niet rond is dus daar moet je nog ff naar kijken.

Beantwoorden
Citeren