Inderdaad. Eest zien of PSV vanavond van Excelsior gaat winnen, maar dat zou geen probleem moeten zijn.
Feyenoord krijgt het met SC Heerenveen in eigen huis morgen en stuk lastiger denk ik.
Oorspronkelijk gepost door Lucian0
Heb me zojuist aangemeld, geen idee of je dit nog moet bevestigen !Merci
Ik zie je bij poulebeheer staan en denk dat je in de loop van deze (of na deze) speelronde in de poule zult verschijnen.
Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Oorspronkelijk gepost door pcbeem
Zoals ik elders al zei Ajax gaat normaal gesproken niet 11 v/d de 45 punten laten liggen dus daar kan wel streep doorheen.2/11 and counting
Wat een verschrikkelijke wedstrijd van beide kanten. Heracles wilde niet, dus die zijn wel geslaagd I guess, maar vrij absurd hoe weinig Ajax creëerde.
Ja ik heb 2e helft gezien en het was niet veel soeps, op links komt Dijks wel aardig door maar ja dan staat Fischer die al maanden als een natte krant speelt voor hem. Zit me al tijden kapot aan hem te ergeren: en maar proberen mensen uit te spelen wat ie niet kan en dan als ie keer oog in oog met keeper staat hopeloos falen......
Op rechts komt el Ghazi soms zijn mannetje voorbij maar ja Veltman kwam totaal niet op, toen van Rhijn er in kwam gebeurde er iets maar ja dat was veel te laat.
Maar goed Ajax wilde wel maar het lukte niet en begin ook steeds meer medelijden met Milik te krijgen :f_ugly:.
Oorspronkelijk gepost door Lucian0
Heb me zojuist aangemeld, geen idee of je dit nog moet bevestigen !Merci
Ik zie je bij poulebeheer staan en denk dat je in de loop van deze (of na deze) speelronde in de poule zult verschijnen.
En inmiddels staat je ook in klassement, ik zie dat ik highroller binnen heb gehaald :f_cool:.
Dan weet ik in ieder geval zeker dat mijn kansen om te winnen nog meer zijn afgenomen.
Deze mid-weekse ronde heeft veel goed gemaakt met Jansen als (C). Krijg je toch opeens 552 puntjes met die 300% bonus!
Oorspronkelijk gepost door MintberryC
Zoals ik elders al zei Ajax gaat normaal gesproken niet 11 v/d de 45 punten laten liggen dus daar kan wel streep doorheen.2/11 and counting
Wat een verschrikkelijke wedstrijd van beide kanten. Heracles wilde niet, dus die zijn wel geslaagd I guess, maar vrij absurd hoe weinig Ajax creëerde.
u zei maak er maar 0/12 and counting up van ♠_evil:
Ik denk dat Ajax zich momenteel meer bezig zal moeten houden met PSV dan met Feyenoord, want die hebben het nu behoorlijk verknald deze maand.
Momenteel sta ik zelfs laatste in het klassement. Dat is wel een tegenvaller.
De strijd om de eerste plaats is ook nog behoorlijk spannend sinds onze nieuwe aanwinst Lucian0 meedoet
Nee er staat nog iemand 11e op de 2e pagina, dus helemaal laatste sta je niet SDK :f_drink:.
Verder vrees ik dat er voor mij niet veel meer in gaat zitten, vrijdag maar eens goed kijken naar team en zoals eerder gezegd ik zal moeten gaan gokken.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Momenteel sta ik zelfs laatste in het klassement. Dat is wel een tegenvaller.
De strijd om de eerste plaats is ook nog behoorlijk spannend sinds onze nieuwe aanwinst Lucian0 meedoet![]()
Ja spannend, had ik niet verwacht! Ik las zojuist het forum terug en zag dat ik wel een stukje minder te besteden heb dan MintberryC
Nou heb nog flink wat zitten schuiven om toch nog maar fatsoenlijke spelers op tribune te hebben. Tijdens transferperiode minder belangrijker maar nu moet het maar weer. Ook al heb ik er over gedacht om te gokken met crappy tribune.
Ik ben juist ook voor de breedte gegaan, heb uiteindelijk wel 1 500k speler, maar verder staat alles wel in de basis bij hun club.
Ook wat gokjes erbij zoals poepon en rochet, dus we gaan het zien.
Er hebben ook wel wat verschuivingen in mijn team plaats gevonden.
We gaan het zien. Suc all
Nou heb nog flink wat zitten schuiven om toch nog maar fatsoenlijke spelers op tribune te hebben. Tijdens transferperiode minder belangrijker maar nu moet het maar weer. Ook al heb ik er over gedacht om te gokken met crappy tribune.
Ik heb 2 bankzittertjes gekozen van 500.000, gokje om proberen bij te blijven bij mensen die 10m+ budget erbij kregen in de transfer periode.. Nu maar hopen dat ze allemaal in de basis blijven, niet geblesseerd raken en veel scoren^^
Dat Santos zijn basisplaats kwijt is zal niet voor iedereen goed nieuws zijn gok ik...